اخبار بازی

شایعه: تاریخ انتشار God of War Ragnarok هشتم مهر ماه 1401 است

به گزارش اکانت معتبر PlayStation Game Size در توئیتر، دیتا بیس پلی استیشن روز هشتم مهر ماه (سی‌ام سپتامبر ۲۰۲۲) را برای تاریخ انتشار God of War Ragnarok لحاظ کرده‌است. سونی هنوز به صورت رسمی واکنشی نشان نداده‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

برای بسیاری از مخاطبان بازی‌های ویدیویی، سال ۲۰۲۲ سال بسیار هیجان انگیزی خواهد بود زیرا که بازی‌های بزرگ و متنوع فراوانی برای عرضه در بازه سال میلادی آینده مشخص شده‌اند و حتی در سه ماهه اول سال، طیف وسیعی از بازی‌ها برای انتخاب وجود خواهد داشت. سونی نیز مانند هر سال چندین بازی انحصاری AAA را برای ۲۰۲۲ تدارک دیده‌ که قطعا در صدر آن‌ها، Horizon Forbidden West و God of War Ragnarok حضور دارند. Horizon Forbidden West قرار است بیست و نهم بهمن ماه روانه بازار شود اما تاریخ انتشار دقیق گاد آو وار رگناروک هنوز مشخص نیست.

انتظار نمی‌رود سونی تا پس از انتشار رسمی بازی Forbidden West و حتی چند ماه پس از آن رگناروک را روانه بازار کند و این در شرایطی است که دیگر تاریخ انتشار بازی به تعویق نیوفتد. مسلما پس از آغاز سال ۲۰۲۲ اطلاعات تکمیلی در این باره منتشر می‌شود اما، اکانت PlayStation Game Size ظاهرا از الان تاریخ انتشار God of War Ragnarok را مشخص کرده‌است. به گزارش این اکانت و با بررسی اطلاعات موجود در دیتا بیس پلی اسیتشن استور، گاد آو وار رگناروک هشتم مهر ماه ۱۴۰۱ (سی‌ام سپتامبر ۲۰۲۲) عرضه می‌شود.

احتمال اینکه این تاریخ صرفا یک حالت پیش فرض باشد، کم نیست اما، از نظر سیاست گذاری‌های سونی و همچنین روز عرضه بازی (جمعه) هشتم مهر ماه زمان منطقی‌ای به نظر می‌رسد.
گاد آو وار رگناروک در تاریخی نامشخص برای کنسول‌های PS4 و PS5 منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *