اخبار بازی

جوزف فارس تیر خوردن را به قرار دادن NFT در بازی‌هایش ترجیح می‌دهد

جوزف فارس، کارگردان بازی It Takes Two، در صحبت‌های اخیر گفت که وی هرگز در بازی‌هایش از NFTها استفاده نخواهد کرد و به جای قرار دادن آن‌ها، ترجیح می‌دهد تا تیر بخورد!

کارگردان برنده‌ی بهترین بازی سال 2021، اخیراً مصاحبه‌ای را با The Washington Post انجام داده است. جوزف فارس (Josef Fares) در این مصاحبه از بازی‌های ویدیویی به عنوان یک اثر هنری دفاع و از شرکت‌ها برای پیاده‌سازی مکانیزم‌هایی به منظور ترغیب بازیکنان برای خرج کردن پول واقعی در بازی انتقاد کرد. وی همچنین اشاره کرد که هیزلایت (Hazelight)، استودیوی تحت رهبری او، بازی سرویس محور نخواهد ساخت. آقای فارس در ادامه گفت ترجیح می‌دهد تیر بخورد تا این که NFTها را در بازی‌های آینده‌ی خود قرار دهد.

NFTها امروزه به شدت در حال گسترش در فضای دیجیتالی هستند و برخی از مردم هزینه‌های هنگفتی را برای خرید آن‌ها تقبل می‌کنند. از طرف دیگر، برخی از شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی مانند یوبی‌سافت (Ubisoft) نیز به این عرصه ورود کردند. با این حال، برنامه‌ی NFT یوبی‌سافت به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است؛ اگرچه به نظر می‌رسد این شرکت همچنان قصد دارد تا NFTها را در پروژه‌های آینده‌ی خود قرار دهد.

توسعه‌دهندگان بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl در استودیوی GSC Game World نیز در ابتدا قصد داشتند تا از NFTها در این اثر استفاده کنند. با این حال، اقدام شرکت مذکور با انتقادات زیادی همراه شد و در نهایت تصمیم گرفته شد تا NFTها از این بازی حذف شوند.

بازی It Takes Two، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی هیزلایت، در حال حاضر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *