اخبار بازی

تخفیفات سال نو پلی استیشن بیش از 1300 محصول را شامل می‌شود

تخفیفات سال نو پلی استیشن از ساعاتی پیش آغاز شده و تا نوزدهم ژانویه ادامه خواهد داشت. برخی از بازی‌ها از چهارم ژانویه شامل تخفیف می‌شوند و برخی دیگر در همان روز به قیمت عادی خود بازمی‌گردند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

با نزدیک شدن پایان سال میلادی جاری و آغاز سال نوی میلادی، موج جدیدی از حراج‌ها و تخفیفات مختلف آغاز می‌شود و بسیاری از محصولات مختلف اعم از فیزیکی و دیجیتالی با قیمت‌هایی در دسترس قرار می‌گیرند که شاید نظیر هیچ زمان دیگر از سال یافت نشود. در این زمان معمولا مخاطبان ویدیو گیم نیز فرصت را غنیمت شمرده و از سعی می‌کنند و بازی‌ها و سخت‌افزارهای مورد نظر خود را تهیه کنند. فروشگاه پلی استیشن نیز به عنوان یکی از پلتفرم‌های ارائه دهنده بازی‌ها به صورت دیجیتالی تخفیفات قابل توجهی را اعمال کرده که شاید برای بررسی ارزش تامل را داشته باشد.

تخفیفات سال نو پلی استیشن از ساعاتی پیش در وبسایت PS Store آغاز شده‌است. این تخفیفات شامل بیش از ۱۳۳۱ محصول مختلف اعم از بازی‌ها، بسته‌های گسترش دهنده، تم‌ها و آواتارهای مختلف می‌شود. تخفیفات تا نوزدهم ژانویه ادامه دارد و در این بازه برخی از بازی‌ها شامل بیش از ۷۵ درصد تخفیف شده‌اند. روز چهارم ژانویه برخی بازی‌ها به قیمت عادی خود بازمی‌گردند و برخی دیگر جایگزین آن‌ها خواهند شد.

از جدیدترین بازی‌هایی که اکنون با قیمت پایان قابل تهیه هستند، می‌توان به Call of Duty: Vanguard ،Marvel Guardians of Galaxy ،Assassins Creed: Valhalla ،FIFA 2022 ،it Takes Two و Deathloop اشاره کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *