اخبار بازی

کمپانی Tencent استودیو Turtle Rock را خرید – واران گیم

شرکت عظیم و متمول چینی، Tencent در ادامه گسترش خود فراتر از مرز‌های این کشور استودیو Turtle Rock، سازنده بازی تحسین شده Back 4 Blood را خرید. این خرید روی عملکرد این بازی و برنامه‌های سازندگان برای آینده آن تاثیری ندارد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

از ابتدای سال میلادی جاری، کمپانی چینی Tencent مشغول گسترش خود و خریدن استودیوهای بازی سازی مختلفی بود. استودیوهای زیادی به جمع زیر مجموعه این شرکت اضافه شده‌اند و بنا بر گزارش‌ها، این کمپانی یکی از رقبای اصلی مایکروسافت برای خریدن شرکت Zenimax بوده‌است. روز گذشته سخنگو استودیو Turtle Rock، سازنده عنوان آنلاین Back 4 Blood خبر از خریده شدن این استودیو توسط شرکت چینی داد تا تیم سازنده مجموعه Left 4 Dead نیز زین پس تحت برند Tencent فعالیت کنند.

مشخصا این خرید روی قرار همکاری سازندگان با WB Games برای عرضه بازی Back $ Blood موثر نیست و تمامی برنامه‌ریزی‌های و نقشه‌های سازندگان برای گسترش این بازی و پشتیبانی از آن همچنان در دست اجرا خواهد بود. Tencent به Turtle Rock وعده داده آن‌ها بتوانند “فعالیت‌های مستقل” خود را همچنان پیگیری کنند و برنامه‌هایی که از پیش در استودیو مشخص شده تغییری نکند. آقایان فیل راب (Phil Robb) و کریس اشتون (Chris Ashton)، موسسان استودیو Turtle Rock همچنان به عنوان اعضای ارشد این استودیو در سمت خود ابقا می‌شوند و در راس امور استودیو حضور خواهند داشت.

طی چند ماه اخیر، ترتل راک جزو چندین استودیوی جدیدی است که به زیر مجموعه Tencent ملحق شده‌است. شرکت چینی تا کنون استودیوهایی نظیر Dontnod Entertainment سازنده مجموعه Life is Strange، شرکت Keen Games سازنده بازی Portal Knights و Playtonic Games را خریده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *