اخبار بازی

گزارش: عملکرد Final Fantasy 7 Remake Intergrade روی PC افتضاح است

به گزارش Digital Foundry، حتی با GeForce RTX 3090 و Core i7-10900K، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Final Fantasy 7 Remake Intergrade مشکل افت فریم دارد.

وقتی اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرد که Final Fantasy 7 Remake Intergrade برای رایانه‌های شخصی به طور انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز عرضه می‌شود، حاشیه‌های زیادی برای این بازی ایجاد شد. پس از آن برچسب قیمت 70 دلاری بدون قیمت‌گذاری منطقه‌ای، اوضاع را بدتر کرد و حالا، به نظر می‌رسد که روز‌های تاریک این بازی با عملکرد ضعیف آن روی رایانه‌های شخصی ادامه دارد.

الکساندر باتالیا (Alexander Battaglia) از Digital Foundry ابتدا در توییتی در مورد چگونگی این موضوع نوشت:

به نظر می‌رسد RTSS تا آنجا که می‌توانم بگویم واقعاً در Final Fantasy 7 Remake مشکلات مربوط به نرخ فریم را نشان نمی‌دهد. در واقع بازی به شما می‌گوید که بازی در 60 فریم اجرا می‌شود در حالی که من مطمئنم اینطور نیست. PresentMon چیزی را که روی صفحه نمایش است، منعکس نمی‌کند.

او خاطرنشان کرد که این امر در The Medium و No Man’s Sky OGL (معروف به OpenGL که بعداً با Vulkan جایگزین شد و عملکرد قابل توجهی داشت) نیز مشاهده شده بود.

جان لینمن (John Linneman)، نویسنده‌ی ارشد Digital Foundry، این موضوع را تأیید کرد و افزود:

الکس کلیپ‌های خود را برای ما فرستاد تا بررسی کنیم و بله، پورت رایانه‌های شخصی Final Fantasy 7 Remake وحشتناک است. او این عملکرد را با استفاده از RTX 3090 + 10900k با رزولوشن 1080p ثبت کرده و این یک آشفتگی بزرگ است. ارائه‌ی روان تجربه در روایت داستان بازی نقشی اساسی داشت و این نسخه آن را به خطر می‌اندازد.

به خاطر داشته باشید که این مشخصات بالاتر از سیستم پیشنهادی و توصیه شده برای Final Fantasy 7 Remake Intergrade هستند.

البته این اولین بازی اسکوئر انیکس نیست که روی رایانه‌های شخصی مشکل دارد (و احتمالاً آخرین نیز نخواهد بود). با این حال، ظاهراً از زمانی که نسخه‌ی دموی پلی‌استیشن 4 برای اولین بار به بیرون درز پیدا کرده بود، پورت رایانه‌های شخصی بازی نیز در دست توسعه بوده است. حتی اگر ساخت این پورت تا بعد از انتشار Intergrade روی پلی‌استیشن 5 شروع نمی‌شد، بسیار عجیب و بحث برانگیز است که ناشر قیمت‌ نسخه‌ی انحصاری پلی‌استیشن 5 را برای این پورت ضعیف دریافت کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *