اخبار بازی

سونی استودیو Valkyrie را خرید – واران گیم

روز گذشته کمپانی سونی در جدیدترین کنفرانس مالی خود خبر از خریدن استودیو Valkyrie داد. این استودیو به تیم سازنده اصلی در ساخت عناوینی همچون God of War 2018 و Halo infinite کمک کرده‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

فارغ از تمامی بحث و رقابت‌هایی که سه کمپانی نینتندو، سونی و مایکروسافت با یکدیگر داشته‌اند، دون شک مایکروسافت در حال حاضر فعال‌تر و مشخص‌تر از دو رقیب ژاپنی خود در زمینه گسترش دادن استودیوهای فرست پارتی عمل کرده و از اوایل نسل هشتم کنسول‌ها تا به امروز، دائما خبر خریدن استودیوهای بزرگ و کوچک توسط مایکروسافت منتشر می‌شود. بدون شک یکی از بزرگ‌ترین اخباری که در سال میلادی جاری در حوزه ویدیو گیم منتشر شد، خبر خریدن کمپانی بتسدا و شرکت مادر آن توسط مایکروسافت بود.

البته تمام این موارد بدان معنا نیست که سونی کاملا بی تحرک بود و آن‌ها نیز از ابتدا سال ۲۰۲۱ خبر خریدن ۴ استودیو جدید را اعلام کرده‌اند. روز گذشته و در جریان کنفرانس مالی جدید سونی، آقای هرمن هالست (Hermen Hulst)، رئیس استودیو پلی استیش خبر خریدن استودیو Valkyrie را تایید کرد. این استودیو آمریکایی طی دو دهه فعالیت خود در ساخت بازی‌های بزرگی همچون Forza Motorsport 7 ،League of Legends ،God of War 2018 و Halo infinite مشارکت کرده‌است.

با اضافه شدن استودیو والکری، جمع استودیوهای زیر مجموعه پلی استیشن به عدد ۱۷ می‌رسد، آقای هالست پیشتر گفته بود سونی همچنان باقدرت مشغول خریدن استودیوهای جدید و گتسرش تیم خود خواهد بود. البته مشروط به اینکه فلسفه کاری یک استودیو با سیاست‌های سونی همخوانی داشته باشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *