اخبار بازی

توسعه‌ی Fortnite به آنریل انجین 5 منتقل شده است

اپیک گیمز (Epic Games) تایید کرده است که با آغاز فصل 3، توسعه‌ی شوتر محبوب این شرکت یعنی Fortnite، به موتور گرافیکی آنریل انجین (Unreal Engine 5) منتقل شده است.

مدت‌هاست که آنریل انجین یکی از ستون‌های اصلی اپیک گیمز و به طور کلی ساخت بازی‌ها در کل صنعت گیمینگ بوده است. با ظهور آنریل انجین 5، مجموعه‌ی ابزار توسعه‌ی این موتور به نسل بعدی ارتقا یافته است و همانطور که انتظار می‌رفت، اپیک گیمز نیز در حال برنامه ریزی برای استفاده‌ی کامل از آن است.

Fortnite اخیراً با راه‌اندازی فصل 3 به یک نقطه‌ی عطف بزرگ دیگر دست یافته و حالا برای ادامه‌ی آن، به یک موتور توسعه‌ی جدید نیز منتقل شده است. اپیک گیمز این موضوع را از طریق حساب کاربری رسمی توییتر آنریل انجین تایید کرد و اعلام کرد که توسعه‌ی بتل رویال رایگان خود را به آنریل انجین 5 منتقل کرده است.

لازم به ذکر است که برای توسعه‌ی بازی‌هایی مانند Senua’s Saga: Hellbalde 2، Payday 3، Dragon Quest 12، S.T.A.L.K.E.R. 2، آثار بعدی استودیوهای inXile Entertainment و The Coalition و موارد دیگر، تایید شده‌ است که از این موتور استفاده می‌شود، علاوه بر این، به نظر می‌رسد که سازندگان عناوین دیگری مانند BioShock 4، State of Decay 3، بعدی Mass Effect و The Outer Worlds 2 نیز از آنریل انجین 5 استفاده خواهند کرد.

بازی Fortnite هم اکنون از طریق تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *