اخبار بازی

اولین تریلر سریال Halo در The Game Awards 2021 پخش می‌شود

مایکروسافت با انتشار یک تیزر کوتاه، اعلام کرد اولین تریلر سریال Halo در The Game Awards 2021 پخش می‌شود. مراسم Game Awards امسال نوزدهم آذر ماه (۹ام دسامبر) برگزار خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک یکی از بزرگ‌تربین و شناخته شده‌ترین دارایی‌های ایکس باکس، مجموعه هیلو و شخصیت مسترچیف است. این مجموعه از نسل ششم به یکی از علل اصلی جذب شدن مخاطبان به مایکروسافت و پلتفرم ایکس باکس بدل شد و طی سال‌ها و با عرضه نسخه‌های مختلف همچنان در حفظ جامعه مخاطبان خود و افزودن بر تعداد آن‌ها موفق بود. زمان زیادی تا انتشار نسخه جدید، Halo Infinite باقی نمانده و نسخه بتا بخش چند نفره و همچنین نمرات بازی، نوید یک عنوان خوش ساخت و جذاب را می‌دهند. هر چند این بازی یکی از مورد انتظارترین بازی‌های طرفداران ایکس باکس است اما، دوست داران هیلو از سریال تلویزیونی این مجموعه نیز غافل نشده‌اند و با اشتیاق اخبار مربوط به آن را پیگیری می‌کنند.

مدت زمان زیادی از زمانی که مایکروسافت خبر ساخت سریالی بر اساس مجموعه هیلو را اعلام کرد، می‌گذرد و تا سال ۲۰۲۱ اخبار چندانی درباره این مجموعه منتشر نشده بود. ماه گذشته اولین تیزر رسمی از این سریال منتشر شد و هایپ زیادی را میان طرفداران ایجاد کرد. شب گذشته مایکروسافت با انتشار یک تیزر کوتاه دیگر، اعلام نمود اولین تریلر سریال Halo در The Game Awards 2021 پخش می‌شود. رویداد Game Awards امسال نوزدهم آذر ماه (۹ام دسامبر) برگزار خواهد شد.

تاریخ دقیق آغاز پخش سریال هیلو مشخص نیست. نامزد دریافت جوایز Emmy و Tony، آقای Pablo Schreiber نقش مسترچیف را در این سریال ایفا خواهد کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *