اخبار بازی

Hellblade II در رویداد Game Awards منتشر می‌شود

ژورنالیست معروف، آقای جف گراب (Jeff Grubb)، در تازه‌ترین اظهار نظر خود اعلام کرده بدون تریلر جدید Senua’s Saga: Hellblade II در رویداد Game Awards 2021 منتشر می‌شود.ایشان پیشتر و در ماه سپتامبر نیز روی این موضوع تاکیده کرده بودند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

کم‌تر از یک هفته تا آغاز رویداد پرمخاطب و محبوب The Game Awards باقی مانده‌است. آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان و برگزارکننده این مراسم اعلام کرده مثل همیشه این رویداد سرشار از تریلرهای جدید، معرفی عناوین بزرگ و کوچک و حضور چهره‌های نام آشنا سینما و موسیقی و البته تقدیر از عناوین برتری که در سال ۲۰۲۱ عرضه شده‌اند، خواهد بود. معمولا در این برهه زمانی سیل اخبار و شایعات گوناگون درباره مراسم و بازی‌ها و استودیوهایی که در آن حضور می‌یابند آغاز می‌شود و ژورنالیست مشهور گیمزبیت نیز از این قاعده مستثنا نیست.

آقای جف گراب (Jeff Grubb) اخیرا و در تازه‌ترین استریم خود در یوتیوب درباره تریلر جدید Senua’s Saga: Hellblade II اظهار نظر کرده‌است. یکی از بینندگان از وی پرسید درباره بازی‌هایی که قرار است در The Game Awards 2021 حضور یابند، چه اطلاعاتی دارد و ایشان با قاطعیت اعلام کردند محصول جدید تیم نینجا یکی از آن‌ها خواهد بود. آقای گراب اولین بار این موضوع را در ماه سپتامبر مطرح کردند و در استریم خود بار دیگر روی این موضوع تاکید کردند.

اولین بار این بازی در رویداد The Game Awards 2019 معرفی شد و از آن زمان فارغ از ویدیویی درباره پشت صحنه و روند ضبط کات‌سین‌های بازی، اطلاعات چندانی درباره آن منتشر نشده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *