اخبار بازی

Hellblade 2 در Game Awards

به نظر می‌رسد بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 احتمالاً یکی از عناوینی است که در رویداد The Game Awards امسال حضور خواهد داشت.

جف گراب (Jeff Grubb)، ژورنالیست مشهور GamesBeat، اخیراً در جریان استریم GamesBeat Decides در خصوص بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 صحبت کرده است. او اشاره کرد که احتمالاً در مراسم The Game Awards امسال شاهد نمایش جدیدی از این بازی خواهیم بود. وی پیش‌تر نیز در ماه سپتامبر و در جریان پادکست Defining Duke گفته بود که بازی مذکور در رویداد اشاره شده حضور خواهد داشت.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 اولین بار در جریان رویداد The Game Awards 2019 معرفی شد. این بازی دنباله‌ی نسخه‌ی Senua’s Sacrifice به شمار می‌رود و بازیکنان بار دیگر کنترل شخصیت سنوآ را در دست خواهند گرفت. وقایع این بازی در کشور ایسلند و در قرن نهم جریان دارد و استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) برای توسعه‌‌ی این عنوان، از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 استفاده کرده است. همچنین این استودیو نفرات را برای گرفتن تصاویر واقعی از مناطق مختلف ایسلند اعزام کرد.

Senua’s Saga: Hellblade 2 برای عرضه بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است. مراسم The Game Awards 2021 در تاریخ 18 آذر (9 دسامبر) برگزار خواهد شد و جف کیلی (Geoff Keighley) سورپرایزهای جالبی را برای این رویداد وعده داده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *