اخبار بازی

اکتیویژن در The Game Awards 2021 حضور نخواهد داشت

طبق اعلام جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان و سازنده‌ی The Game Awards، شرکت اکتیویژن (Activision) بخشی از رویداد امسال نخواهد بود.

کیلی روز شنبه در توییتر اعلام کرد که شرکت جنجالی این روزهای دنیای گیمینگ، در این نمایش حضور نخواهد داشت. وی اظهار کرد:

فراتر از نامزدهای آن، می‌توانم تأیید کنم که اکتیویژن بلیزارد بخشی از Game Awards امسال نخواهد بود. Game Awards زمان جشن گرفتن برای صنعت گیمینگ، بزرگ‌ترین صنعت سرگرمی در جهان است. در هیچ شرکت یا جامعه‌ای جایی برای سوء استفاده، آزار و اذیت یا اعمال غارتگرانه وجود ندارد.

من همچنین متوجه هستم که ما یک پلتفرم بزرگ داریم که می تواند تغییرات را تسریع و الهام بخشد. ما به آن متعهد هستیم، اما همه باید با هم کار کنیم تا محیطی بهتر و فراگیرتر بسازیم تا همه‌ برای ساخت بهترین بازی‌های جهان احساس امنیت کنند. همه‌ی ما نسبت به این استاندارد پاسخگو هستیم.

این بیانیه‌ی کیلی در پی برخی انتقادات پس از مصاحبه‌ی وی با واشنگتن پست در روز جمعه منتشر شد که در آن به نظر می‌رسید او در مورد اینکه آیا اکتیویژن باید در این برنامه مشارکت داشته باشد یا خیر، تصمیم نگرفته است. در طی آن مصاحبه، کیلی توضیح داد که در حالی که از افرادی که ادعاهای آزار و اذیت و تبعیض علیه شرکت را دارند حمایت می‌کند، او همچنین می‌خواهد از بازی‌هایی که توسعه دهندگان می‌سازند در رویداد خود استقبال کند.

مراسم The Game Awards 2021 به میزبانی جف کیلی (Geoff Keighley)، در تاریخ 18 آذر (9 دسامبر) به صورت زنده در تئاتر مایکروسافت برگزار می‌شود. زمان دقیق برگزاری به زودی اعلام خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید مطلب مربوط به “5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد” را از این نشانی بخوانید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *