اخبار بازی

حذف TitanFall از فروشگاه‌های دیجیتال

بازی تایتان‌فال عنوانی درخشان است که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته و در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. حال به نظر می‌رسد بزودی شاهد حذف TitanFall از فروشگاه‌های دیجیتال خواهیم بود. با واران گیم همراه باشید.

امروز در حساب توییتر  Respawn Entertainment توییتی منتشر شد مبنی بر حذف تایتان‌فال از فروشگاه‌های دیجیتال. آنها در توییت منتشر شده توضیح دادند که بازی از فروشگاه‌های دیجیتال حذف خواهد شد و در ۱ مارچ از سرویس‌های اشتراکی نیز حذف می‌شود.

تایتان‌فال جزوی از DNA ما هست. تایتان‌فال بازیه که وقتی ۷ سال پیش منتشر شد مهارت استودیو ما را نشان داد و تایتان‌فال حکم چراغ راهنمای ما در خلق آثار جدید را دارد.

ما این تصمیم را گرفتیم که تایتان‌فال را از فروشگاه‌های دیجیتال حذف کنیم و فروشش را به اتمام برسانیم. همچنین بازی در ۱ مارچ از سرویس‌‌های اشتراکی حذف می‌شود. اما سرور‌های بازی را روشن نگه خواهیم داشت تا افرادی که همچنان علاقه به تجربه بازی دارند بتوانند به تجربه بازی بپردازند.

تایتان‌فال هسته DNA ری‌اسپاون است و ما این دنیای شگفت انگیز را ادامه خواهیم. تا الان با ساخت بازی‌های مانند Apex Legends و TitanFall 2 جهان تایتان‌فال را ادامه دادیم و ادامه خواهیم داد.

نظر شما کاربران واران گیم درمورد حذف TitanFall چیست؟ آیا شما با حذف TitanFall موافقید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *