اخبار بازی

تخفیفات پاییزی استیم آغاز شد – واران گیم

شرکت ولو نیز به تبعیت از سنت هر ساله خود، تخفیفات پاییزی استیم را در دسترس قرار داد. این تخفیفات شامل بازی‌های فراوانی شده‌اند و تا دهم آذر ماه (یک دسامبر) در دسترس خواهند بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مطابق هر سال اکنون در بازه‌ زمانی به سر می‌بریم که به بلک فرایدی شهرت دارد و معمولا اکثر فروشندگان محصولات مختلف هفته آخر ماه نوامبر را به ارائه تخفیف روی محصولات خود اختصاص می‌دهند و معمولا خریداران این فرصت را برای تهیه محصول مورد نظر خود غنیمت می‌شمارند. اکنون تقریبا تمامی پلتفرم‌های فروشگاه و ارائه دهنده خدمات در صنعت ویدیو گیم نیز از برنامه‌های خود برای این دوره رونمایی کرده‌اند، نوبت به شرکت ولو و بزرگ‌ترین پلتفرم خرید بازی‌ها روی PC رسیده تا از تخفیفات خود پرده بردارند.

تخفیفات پاییزی استیم بسته به بازی‌هایی که در لیست تخفیف قرار دارند و میزان تخفیفی که هر بازی دریافت کرده، می‌تواند برای برخی مخاطبان یک موهبت بزرگ و برای برخی بی ارزش باشد. به گفته ولو این تخفیفات تا دهم آذر ماه (یکم دسامبر) در دسترس خواهند بود. برای مشاده لیست کامل بازی‌های تخفیف خورده به این صفحه مراجعه کنید. بازی Deathloop، محصول جدید آرکین شامل ۵۰ درصد تخفیف و نسخه ریمستر دارک سولز نیز به همین میزان تخفیف گرفته‌اند.

در کنار این جشنواره، زمان انتخاب نامزدهای جشنواره سالانه استیم نیز رسیده‌است و مخاطبان می‌توانند در بخش‌های مختلف نامزد مورد نظر خود را معرفی کنند و در زمستان به نامزدهای انتخاب شده رای دهند.

این آخرین جشنواره استیم در سال میلادی جاری نیست و جشنواره زمستانه اواخر ماه دسامبر برگزار می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *