اخبار بازی

آمار بازیکنان Forza Horizon 5 به بیش از شش میلیون نفر رسید

آمار بازیکنان Forza Horizon 5 به عبور از سطح ۶ میلیون نفر و با ثبت یک رکورد خارق العاده در کم‌تر از یک هفته، توانست به موفق‌ترین بازی استودیوهای ایکس باکس در زمان عرضه بدل شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

همانطور که از نمایش‌های بازی مشخص بود و پیشبینی می‌شد، محصول جدید پلی گراند گیمز با استقبال بسیاری خوب از سوی مخاطبان و منتقدان مواجه شد و پس از عرضه رسمی بازی در ۱۸ام آبان ماه، میزان فروش بازی و آمار مخاطبان آن به طرز چشمگیری در حال بالا رفتن به صورت روزانه است. روز پنجشنبه و تنها دو روز پس از عرضه بازی، فورتزا هورایزن ۵ توانست با ثبت آمار ۴.۵ میلیون مخاطبان به بزرگ‌ترین بازی استودیوهای ایکس باکس در زمان عرضه تبدیل شود و حال کم‌تر از ۲۴ ساعت کافی بوده تا بیش از یک میلیون مخاطبان جدید به جمع تجربه کنندگان این بازی ملحق شوند.

آقای آرون گرینبرنگ (Aaron Greenberg)، رئیس تیم بازار یابی ایکس باکس در تازه‌ترین توئیت خود اعلام کرد آمار بازیکنان Forza Horizon 5 به بیش از شش میلیون نفر رسیده‌است. این موضوع را جدول رده بندی Hall of Fame در بازی نیز تایید می‌کند. بدون شک حضور این بازی در سرویس گیم پس از همان روز اول عرضه، تاثیر بسزایی در ثبت این آمار داشته اما، نباید فراموش کرد که این بازی تا پیش از عرضه و از تنها از طریق نسخه پریمیوم توانسته بود آمار یک میلیون مخاطب را به ثبت برساند.

فورتزا هورایزن ۵ هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *