اخبار بازی

تریلر جدیدی از Gran Turismo 7 منتشر شد

پس از انتشار تصادفی تریلر Tuners از بازی Gran Turismo 7 در هفته‌ی گذشته، حالا نسخه‌ی رسمی آن توسط استودیوی پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) منتشر شده است.

طی این تریلر، یک بار دیگر با خالق سری Gran Turismo یعنی کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi) به پشت صحنه می‌رویم، تا روی روش‌های مختلفی که پلیرها می‌توانند وسایل نقلیه‌ی خود را تغییر دهند، تمرکز کنیم.

در این بازی، قطعات به چند دسته‌ی Sport و Club Sport تا Semi-Racing و Extreme تقسیم می‌شوند. شما اجزایی مانند فیلتر هوا، سیستم‌های کاهش صدا، انواع لاستیک، سیستم تعلیق، رینگ‌ها و موارد دیگر دارید که می‌توانید با آن‌ها ماشین خود را تغییر و ارتقا دهید. در این فرایند آزمون و خطاهای زیادی وجود دارد، اما یامائوچی معتقد است که تیونینگ یک خودرو “بر اساس سلیقه‌ی شما” واقعا لذت بخش است. همچنین Gran Turismo 7 دارای بیشترین تعداد قطعات موجود برای تیونینگ در این سری همراه با 400 خودرو برای شخصی‌سازی خواهد بود.

با توجه به این‌ که تیونینگ از Gran Turismo Sport حذف شده بود، گزینه‌های گسترده‌ی آن در جدیدترین بازی این سری باید طرفداران سرسخت آن را راضی کند. Gran Turismo 7 در تاریخ 13 اسفند ماه سال جاری (4 مارس 2022) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

در پایان می‌توانید جدیدترین تریلر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *