اخبار بازی

تاریخ انتشار Total War: Warhammer 3 بیست و هشتم بهمن است

استودیو Creative Assembly اعلام کرد بیست هشتم بهمن ماه سال جاری (هفدهم فوریه ۲۰۲۲) تاریخ انتشار Total War: Warhammer 3 است. این بازی از همان روز اول عرضه روی سرویس گیم پس در اختیار مخاطبان PC قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

دو مجموعه Total War و Warhammer به عنوان دو ستون و به بخش جدا نشدنی از عناوین ماندگار ژانر استراتژی شناخته می‌شوند . استودیو Creative Assembly زمانی که تصمیم به ادغام جهان این دو بازی که از دو تم کاملا متفاوت برخوردار هستند گرفت، بسیاری از طرفداران هر دو مجموعه از این تصمیم ناراضی و نگران بودند اما، پس از عرضه دو نسخه موفق و حساب شده، تیم سازنده بار دیگر مهارت بالای خود را در ساخت بازی‌های این ژانر نشان دادند. زمان زیادی تا انتشار نسخه سوم ( و احتمالا پایانی) این مچموعه باقی نمانده و در همین راستا سگا و Creative Assembly از اطلاعات کلیدی درباره این بازی رونمایی کردند.

به گفته ناشر بیست هشتم بهمن ماه سال جاری (هفدهم فوریه ۲۰۲۲) تاریخ انتشار Total War: Warhammer 3 است. خبر خوب برای مشترکین PC سرویس گیم پس اینکه آن‌ها می‌توانند از همان روز اول عرضه به تجربه این بازی بپردازند.

سازندگان اعلام کرند علی رغم اینکه کمپین داستانی بازی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و از ارزش تکرار بالایی برخوردار است اما، سازندگان وعده دادند محتواهای فراوانی برای بازی از طریق بسته‌های گسترش دهنده، پس از انتشار بازی عرضه شود. سازندگان اعلام کردند تا پیش از عرضه بازی چندین “سورپرایز” دیگر نیز برای طرفداران بازی در نظر گرفته‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *