اخبار بازی

نمایش 15 دقیقه‌ای از گیم‌پلی Elden Ring؛ فردا راس ساعت 17:30

طبق اعلام رسمی فرام‌سافتور بازی الدن رینگ در تاریخ ۱۳ آبان (۴ نوامبر) نمایش گیم‌پلی جدیدی خواهد داشت، همچنین نسخه‌ی آزمایشی این اثر از هفته‌ی بعدی در دسترس قرار می‌گیرد. با واران گیم و اخبار حول نمایش ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Elden Ring همراه باشید.

اخیرا شاهد تاخیر بازی الدن رینگ تا تاریخ ۶ اسفند (۲۵ فوریه) بوده‌ایم؛ خبری تلخ که موجب ناراحتی بسیاری از طرفداران این بازی شد اما نگران نباشید، این روند سخت و طاقت فرسا از فردا کمی قابل تحمل‌تر خواهد بود زیرا نمایش ۱۵ دقیقه‌ای گیم‌پلی بازی، فردا راس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.

ماه پیش، همزمان با پخش رویداد دی‌سی فندوم ۲۰۲۱ یک کلیپ بسیار کوتاه از این بازی به بیرون درز کرد که البته با توجه به مدت زمان محدودش اطلاعات قابل توجهی را ارائه نداد. در حال حاضر گمانه‌زنی در رابطه با اینکه نمایش فردا چه خواهد بود کمی سخت شده است. از دنیای غنی و بزرگ بازی و مبارزات آن گرفته تا باس‌های متعدد و پیشرفت هوش مصنوعی؛ احتمال دارد تمامی این‌ها یا فقط گوشه‌ای از آن را ببینیم.

بازی Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند (۲۵ فوریه) برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

نظر شما در رابطه با نمایش ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Elden Ring چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *