اخبار بازی

یوشینوری کیتاسه خالق Final Fantasy 8 از موفقیت آن گفت

بازی Final Fantasy 8 به حدی موفق عمل کرده که سازنده‌ی آن اسکوئر انیکس (Square Enix) چندین درخواست مبنی بر قراردادن ایستراگ آن در آثار هالیوود دریافت کرده است.

بازی Final Fantasy 8 که در ۱۹۹۹ منتشر شد، موفقیتی بزرگ برای اسکوئر انیکس درون و خارج ژاپن بود. طبق گفته‌ی کارگردان آن آقای یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، این بازی فرنچایز Final Fantasy را از نظر هنری تغییر داده و در آینده‌ی آن تاثیر زیادی داشته است.

در جریان مصاحبه‌ای راجع به ساخت و موفقیت عنوان Final Fantasy 8، آقای کیاتسه گفت که از نحوه‌ی نمایش این بازی در فیلم Charlie’s Angels که ۲۰۰۰ اکران شد، راضی است و خبر داد که اثر Final Fantasy VIII به حدی در بین فیلم‌سازان جوان محبوب ظاهر شده که درخواست‌های بسیاری برای قرار دادن ایستراگی از آن در فیلم‌هایشان دریافت کردند.

آقای یوشینوری کیتاسه گفت:

باور دارم که بازی Final Fantasy VIII تاثیری زیادی روی آینده‌ی سری Final Fantasy داشته است. البته نه از نظر مکانیک‌های گیم‌پلی، گیم‌پلی این فرنچایز با هر عنوان دستخوش تغییر می‌شود، بلکه از نظر طراحی و ظاهر شخصیت‌ها، نقش مهمی داشته است.

خیلی به روند توسعه مربوط نیست، اما از نحوه‌ی نمایش عنوان Final Fantasy VIII در فیلم Charlie’s Angels با هنرنمایی کامرون دیاز (Cameron Diaz) بسیار راضی هستم. ما به طور معمول درخواست‌هایی برای ایستراگی از Final Fantasy VIII از طرف هالیوود دریافت می‌کنیم. به نظر می‌رسد این اثر به دلایلی مورد علاقه‌ی فیلم‌سازان جوان است.

آقای کیتاسه ادامه داند که در کل از بازی Final Fantasy VIII بسیار راضی است. ایشان اضافه کرد که از نداشتن صدا برای شخصیت‌ها در زمانی که موسیقی بازی‌ها در حد فیلم‌های سینمایی شده بود، ناراحت است و دوست داشت که در همان زمان می‌توانست به هر شخصیت صدای منحصر به فرد بدهد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *