اخبار بازی

محتوای انحصاری پلی استیشن Call Of Duty: Vanguard قابل توجه است

ساعاتی پیش فهرستی از محتوای انحصاری پلی استیشن بازی Call Of Duty: Vanguard منتشر شد که فراتر از انتظارات بوده و قابل توجه به نظر می‌رسد.

با استناد به پستی که امروز در وبلاگ رسمی پلی استیشن منتشر شد، کاربران این پلتفرم می‌توانند به رویدادهای ماهانه‌ی XP دو برابر دسترسی داشته باشند. همچنین، در اختیار داشتن loadoutهای بیشتر و شروع هر فصل از بتل‌پس Tier 5 به جای Tier 1 نیز از دیگر مزایای کاربران پلی استیشن در بازی Call Of Duty: Vanguard است. علاوه بر این، کاربران پلی استیشنی که مشترک سرویس پلاس هستند، همواره میزان 25 درصد XP بیشتر برای اسلحه‌های خود دریافت خواهند کرد.

به موجبات قرارداد همکاری شرکت‌های اکتیویژن (Activision) و سونی، توافق به عمل آمده است که کاربران پلی استیشن در بازی‌های Call of Duty از مزایای ویژه‌ای بهره‌مند شوند. حال بازی Vanguard نیز به عنوان جدیدترین عضو این مجموعه از ویژگی‌های مذکور بهره‌مند خواهد شد.

بازی Call of Duty: Vanguard، در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ (۵ نوامبر ۲۰۲۱) در دسترس دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌ استیشن ۴، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن ۵، ایکس‌ باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس قرار خواهد گرفت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *