اخبار بازی

فروش Tales of Arise از 1.5 نیم میلیون نسخه عبور کرد

عنوان Tales of Arise قسمت جدیدی از سری بازی‌های Tales است که امسال در ۱۰ سپتامبر عرضه شد. این عنوان موفق به دریافت میانگین نمرات ۸۷ شده است. حال به‌نظر می‌رسد افتخارات این عنوان روز به روز بیشتر می‌شوند. با واران گیم همراه باشید.

امروز اکانت توییتر عنوان Tales Of Arise اعلام کرد که فروش عنوان Tales of Arise به بیش از ۱.۵ میلیون نسخه رسیده است. همچنین تصویری که توسط کارگردانی هنری بازی کشیده شده بود را منتشر کردند.

عنوان Tales Of Arise بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط Bandai Namco Studios توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است. بازی با موتور Unreal Engine 4 توسعه یافته و برای Microsoft Windows PlayStation 4 PlayStation 5 Xbox One Xbox Series X/S منتشر شده است. این عنوان جزوی از سری بازی‌های Tales است هرقسمت سری بازی‌های Tales با نام‌های متفاوتی عرضه می‌شوند و دارای داستان و شخصیت‌های متفاوتی می‌باشند (همانند سری final fantasy ). این سری در سال ۱۹۹۵ با انتشارِ Tales_of_Phantasia شروع شد. لازم به ذکر است از این فرانچایز انیمه و مانگا‌های محتلف نیز منتشر شده است.

نظر شما درمورد میزان فروش Tales of Arise چیست؟ آیا موفق به تجربه Tales of Arise شده‌اید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *