اخبار بازی

گزارش: انحصاری دیگری از پلی استیشن به PC می‌آید

ساعاتی پیش بازی انحصاری پلی استیشن، Sackboy: A Big Adventure، در پایگاه اطلاعاتی استیم ثبت شد. احتمالاََ به زودی شاهد انتشار این اثر روی رایانه‌های شخصی باشیم.

به نظر می‌رسد که رویه‌ی انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن روی پلتفرم رایانه‌های شخصی سرعت گرفته است. سونی در ابتدا از کالکشن Uncharted: Legacy of Thieves برای پلی استیشن 5 و PC رونمایی کرد. در هفته‌ی گذشته نیز از نسخه‌ی کامپیوتری God of War 2018 رونمایی شد.

حال به نظر می‌رسد که عنوان Sackboy: A Big Adventure، بازی زمان عرضه‌ی پلی استیشن 5، در راه رایانه‌های شخصی است. امروز نام این اثر در پایگاه اطلاعاتی استیم ثبت شد و به نظر می‌رسد که رونمایی رسمی نزدیک باشد.

سونی قصد دارد هر چه سریع‌تر به حداکثر پتانسیل سودآوری محتویات خود دست پیدا کند. مطمئناََ پلتفرم رایانه‌های شخصی به آن‌ها کمک می‌کند تا به هدف خود برسند. همچنان محتویات زیادی وجود دارند که احتمالاََ در آینده‌ای نزدیک شاهد نسخه‌ی PC آن‌ها خواهیم بود.

به نظر می‌رسد که پورت PC این آثار به استودیوهای خارجی برون‌سپاری شده‌اند. مدتی پیش متوجه شدیم که استودیوی کانادایی به نام جت‌پَک اینتراکتیو (Jetpack Interactive) وظیفه‌ی پورت PC بازی God of War 2018 را بر عهده دارد. استودیوی جت‌پک به طور اختصاصی تمرکز خود را روی پورت بازی‌ها گذاشته است و قبل از این روی عناوین Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 و Dark Souls برای PC کار کرده بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *