اخبار بازی

جزئیات جدیدی از بسته الحاقی Monster Hunter Rise: Sunbreak منتشر شد

بازی Monster Hunter Rise از زمان عرضه تا به امروز تعداد قابل توجهی به‌روزرسانی دریافت کرده است، اما مهم‌ترین به‌روزرسانی این بازی یک سال بعد در تابستان سال ۲۰۲۲ در قالب یک بسته الحاقی، به نام Monster Hunter Rise: Sunbreak عرضه خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی کپکام، بسته الحاقی Sunbreak شامل یک خط داستانی مجزا، مناطق جدید و یک الدر دراگون (اژدها) شیطانی به نام Malzeno می‌شود؛ در این بین یک مستر رنک جدید هم با مبارزاتی به مراتب سخت‌تر در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

کپکام طی توییتی اعلام داشته که بازیکنان در Sunbreak می‌توانند با نسخه‌های قوی‌تری از هیولاهای Monster Hunter Rise مبارزه کنند، همچنین برخی از این هیولاها سبک مبارزه‌ و حرکات متفاوتی نسبت به آنچه در بازی اصلی دیده بودیم، ارائه می‌دهند. در ادامه هم این کمپانی ژاپنی اعلام داشت نام این بسته الحاقی (Sunbreak) در واقع با الهام از صحنه‌‌ی تابش خورشید از میان ابرها به زمین (یکی از صحنه‌های درون بازی) انتخاب شده است.

بسته الحاقی Monster Hunter Rise: Sunbreak در تاریخ نامعلومی از تابستان سال ۲۰۲۲ میلادی برای نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. راستی شما می‌توانید دموی بازی Monster Hunter Rise را هم به صورت رایگان دریافت کنید. این دمو امکان مبارزه با  Magnamalo, Mizutsune و Great Izuchi را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و برخلاف دیگر دموهای محدود نینتندو می‌توانید برای همیشه آن را بازی کنید. در آخر هم توجه داشته باشید فایل‌های ذخیره این دمو  را نمی‌توانید به نسخه اصلی بازی انتقال دهید.

نظر شما در رابطه با جزئیات جدید از بسته الحاقی Monster Hunter Rise: Sunbreak چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *