اخبار بازی

مستر چیف در Halo Infinite چند سال دارد؟

در بازی مورد انتظار Halo Infinite قرار است شاهد بازگشت مستر چیف افسانه‌ای باشیم. در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که مستر چیف در این بازی حدودا چند سال خواهد داشت.

Halo Infinite قصد دارد تا فرنچایز عظیم Halo را به شکوه سابق خود بازگرداند. بخش داستانی این بازی با روایتی جدید و درگیرکننده در کنار برداشتی جدید از چندنفره‌ی کلاسیک این سری، باعث شده تا بسیاری برای Halo Infinite هیجان‌زده باشند. حتی کسانی که طرفدار این فرنچایز نیستند هم از وجود مستر چیف، پروتاگونیست آن، خبر دارند. حال برای بسیاری این سوال پیش آمده که مستر چیف در Halo Infinite چگونه شخصیتی خواهد بود؟ هم‌چنین این شخصیت در این بازی چند سال سن خواهد داشت؟

مستر چیف که با نام رمز John-117 شناخته می‌شود پروتاگونیست اصلی فرنچایز Halo است. این شخصیت برای ایکس‌باکس به شدت نمادین بوده و زره او تبدیل به چهره‌ی ایکس‌باکس شده است. می‌دانیم که در کنار مستر چیف قرار است شاهد بازگشت کورتانا هم در Halo Infinite باشیم. داستان Halo Infinite در سال 2560 جریان خواهد داشت. حال باید پرسید که آیا سن شخصیت در آینده‌ی این فرنچایز تاثیرگذار خواهد بود یا خیر؟ در ادامه به پاسخ این سوال می‌پردازیم.

مستر چیف در Halo Infinite چند ساله است؟

به نظر می‌رسد که مستر چیف در Halo Infinite و در سال 2560 حدود 49 سال سن خواهد داشت. چرا که او در سال 2511 متولد شده است. بسیاری احتمالا می‌دانند که John-117 به صورت ژنتیکی جهش یافته تا تبدیل به یک ابر-سرباز شود. این پروسه که توسط دکتر هالسی انجام شده، به این شخصیت قدرت‌های فرا-انسانی داده است. البته مشخص نیست که آیا این تغییرات ژنتیکی بر روی سن او هم تاثیرگذار بوده یا خیر.

هم‌چنین باید بدانید که مستر چیف خارج از ماموریت‌های خود در خواب انجمادی (Cryosleep) به سر می‌برد که احتمالا باعث کاهش بیشتر پروسه‌ی پیر شدن او می‌شود. پس در حالی که او از نظر سنی 49 ساله است، احتمالا از نظر فیزیکی با فرد بسیار جوان‌تری طرف هستیم. ترکیب خواب انجمادی با جهش‌های ژنتیکی باعث شده تا از نظر فیزیکی با مستر چیفی طرف باشیم که در اوج قرار دارد.

بازی Halo Infinite که توسط 343 اینداستریز توسعه یافته در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ (۸ دسامبر ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری‌ اکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

StarmanBadBoy-17
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *