اخبار بازی

کوانتیک دریم از کار روی پروژه‌های آینده‌ی خود می‌گوید

طی یک بیانه‌ی جدید، کوانتیک دریم (Quantic Dream) درمورد نتایج مالی، افزایش نیروی کار و پروژه‌های آینده‌ی خود مواردی را بیان کرده است.

اظهارات این استودیو که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، درصورتی منتشر شده‌اند که کوانتیک دریم اخیراً با باز کردن یک استودیوی جدید در کانادا و فراخوان جذب نیروی کار تازه، برای افزایش سرعت توسعه‌ی بازی‌هایی چون Star Wars Eclipse تلاش کرده است.

اخیراً نیز گزارشی از تام هندرسون (Tom Henderson) منتشر شده بود که به عرضه‌ی این نسخه از Star Wars در سال 2027 یا 2028 اشاره می‌کرد که دیروز توسط کوانتیک دریم تکذیب شد.

طی بیانیه‌ای در روز چهارشنبه، این استودیو اعلام کرد که نیروی کار آن در مقایسه با سال گذشته، به میزان 50 درصد افزایش داشته است. همچنین، مدیر کل کوانتیک دریم دلیل بهتر بودن نتایج مالی این استودیو نسبت به آنچه انتظار می‌رفت را فروش بازی‌های قدیمی این استودیو از جمله Detroit: Become Human عنوان کرده است.

در واقع، این عنوان با فروش مجموعاً 6.5 میلیون نسخه روی پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی، بزرگ‌ترین موفقیت مالی کوانتیک دریک تاکنون را به ارمغان آورده است.

کوانتیک دریم به آرامی مراحل ساخت 3 بازی در حال ساخت را پیش می‌برد. اکنون که مراحل پیش‌تولید و ساخت نمونه‌های اولیه به اتمام رسیده است، 2022، سالی است که در آن، پیشرفت بسیار زیادی در ساخت این سه عنوان خاص صورت می‌گیرد.

طی تلاشی بی‌وقفه برای ابداعات جدید، در ادامه، به انواع جدید بازی‌ها و چالش‌ها روی می‌آوریم و تلاشمان را در تحقیق و توسعه ادامه خواهیم داد. این موارد باعث به‌وجود آمدن فرصت‌هایی برای افرادی خواهد شد که می‌خواهند روی پروژه‌های جاه‌طلبانه و خلاقانه کار کنند. آن هم در تیم‌های متنوعی که بیش‌تر و بیش‌تر تحت هدایت زنان قرار می‌گیرند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *