اخبار بازی

رسمی: راکستار گیمز GTA 6 را تایید کرد

دقایقی پیش شرکت راکستار گیمز اعلام کرد که بازی GTA 6 در دست ساخت قرار دارد و به محض آمادگی سازندگان، اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک گذاشته خواهد شد.

وبسایت راکستار گیمز (Rockstar Games) در بیانیه‌ی جدیدی به نگرانی طرفداران حول عدم معرفی ششمین نسخه‌ی GTA اشاره کرد. در بیانیه‌ی یاد شده آمده است:

با عمر طولانی مدت و بی‌سابقه‌ی GTA V، ما می‌دانیم که بسیاری از شما خواهان نسخه‌ی جدیدی از سری Gran Theft Auto هستید.

با هر پروژه‌ی جدید، هدف ما این است که فراتر از بازی‌های قبلی خود برویم. ما بسیار خرسندیم که تایید کنیم بازی بعدی از سری GTA در راه است.

ما به زودی اطلاعات بیشتری با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، بنابراین لطفاََ Rockstar Newswire را برای جزئیات رسمی دنبال کنید.

از طرف همه‌ی اعضای تیم، از حمایت شما بسیار متشکریم و نمی‌توانیم تا قدم گذاشتن در آینده صبر کنیم.

چندی پیش، داگ کروتز (Doug Creutz)، تحلیل‌گر صنعت بازی، به احتمال عرضه‌ی بازی GTA 6 در سال مالی 2024 اشاره کرده بود. وی در مصاحبه‌ای با Axios توضیح داد که تیک-تو (Take-Two)، کمپانی مادر راکستار گیمز، قبلاً از طریق اهداف مالی، به یک بازه‌ی زمانی انتشار در سال 2012 یا اوایل سال 2013 برای بازی GTA 5 اشاره کرده بود. البته این عنوان در نهایت، در اواخر سال 2013 عرضه شد.

همچنین، تام هندرسون، منبع داخلی شناخته شده‌ی صنعت بازی، در جولای گذشته ادعا کرد که بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ میلادی منتشر خواهد شد و از طرف دیگر، راک‌استار گیمز به علت انتقادات صورت گرفته در مورد وجود کرانچ در ساخت بازی‌های این شرکت، ظاهراً سیاست فرهنگ کاری خود را تغییر داده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *