اخبار بازی

گروه Bring Me The Horizon یکی از موسیقی‌های متن Gran Turismo 7 را ضبط می‌کند

گروه متال بریتانیایی Bring Me The Horizon کاور موسیقی اصلی مجموعه Gran Turismo یعنی Moon Over The Castle را ضبط می‌کند.

با توجه به گزارشات منتشر شده از منابع مختلف و یکی از تبلیغ‌هایی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، به نظر می‌رسد که گروه متال بریتانیایی Bring Me The Horizon در عنوان انحصاری سونی یعنی Gran Turismo 7 حضور دارد. کاربران ساب‌ردیت Bring Me The Horizon اظهار داشتند که هنگام آپلود کردن ویدیویی که شامل نسخه‌ی فاش شده‌ی این آهنگ می‌شد، با گزارش کپی‌رایت مواجه شده و موفق به آپلود آن نشدند، به نظر می‌رسد که به زودی شاهد کاور موسیقی اصلی مجموعه‌ Gran Turismo یعنی Moon Over The Castle توسط این گروه نام‌آشنا هستیم.

این دومین باری است که این گروه متال مسئولیت ساخت یکی از موسیقی‌های بازی‌های انحصاری سونی (Sony) را به عهده می‌گیرد، پیش از این شاهد هنرنمایی این گروه در ترک Ludens از اثر تحسین شده‌ی Death Stranding بودیم. پیش از این سونی اعلام کرد که جدیدترین رویداد State of Play بر محوریت Gran Turismo 7 خواهد بود و دیگر عناوین در این رویداد حضور نخواهند داشت. لازم به ذکر است که مدت زمان این رویداد تنها 30 دقیقه است.

این رویداد در تاریخ 13 بهمن (2 فوریه 2022) برگذار خواهد شد، با توجه به اظهارات سونی، در این رویداد به جزئیات گیمپلی Gran Turismo 7 و نحوه‌ی عملکرد آن در پلتفرم پلی‌استیشن 5 پرداخته می‌شود. همان‌طور که می‌دانید Gran Turismo 7 قرار بود سال گذشته منتشر شود اما به دلیل شیوع ویروس تاخیر خورد. این اثر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که این بازی بیش از 90 موسیقی متن خواهد داشت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *