اخبار بازی

موبایل گیمینگ یکی از مهم‌ترین بخش‌های خرید اکتیویژن بوده است

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، در صحبت‌های اخیر خود گفت که خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد موقعیت مایکروسافت را در بازار بازی‌های موبایل تقویت خواهد کرد.

روز گذشته کمپانی مایکروسافت با مبلغی به ارزش حدودی 70 میلیارد دلار، شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) را خریداری کرد و بزرگ‌ترین معامله‌ی تاریخ گیمینگ رقم خورد. در همین راستا، ساتیا نادلا (Satya Nadella) به‌تازگی در خصوص یکی از بخش‌های مهم این معامله صحبت کرده است.

در بین شرکت‌هایی که اکتیویژن بلیزارد را تشکیل می‌دهند، نام شرکت کینگ (King) دیده می‌شود که یکی از بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایل محسوب می‌شود و بازی Candy Crush شناخته‌شده‌ترین کار این شرکت است. حضور بیشتر در بازار بازی‌های موبایل برای مایکروسافت امری مهم و حیاتی به شمار می‌رود که به گفته‌ی آقای نادلا، این امر باید رویکرد خود را به Metaverse مصرف‌کننده تقویت کند. از طرف دیگر، خود شرکت اکتیویژن با عنوان Call of Duty Mobile، حضوری قوی در بازار موبایل گیمینگ دارد.

ساتیا نادلا در این باره گفت:

با این معامله و گسترش افق دیدمان، رویکرد ما به سمت Metaverse قوی‌تر می‌شود. به همین دلیل است که چشم انداز ما از Metaverse براساس جوامع جهانی در فرنچایزهای عالی است. حقیقت این است که بازی‌های موبایل یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های گیمینگ به شماره می‌روند و ما پیش از این حضور زیادی در آن نداشتیم. خرید اخیر، یکی از موفق‌ترین ناشران بازی‌های موبایل را به بخش گیمینگ مایکروسافت اضافه می‌کند و من شخصا به دنبال یادگیری از تیم‌های نوآوری شرکت کینگ هستم.

نظر شما در این باره چیست؟ لطفا دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *