اخبار بازی

آمار فروش کنسول Xbox Series X/S در انگلستان به بیش از 1 میلیون دستگاه رسید

مطابق اطلاعات منتشر شده توسط موسسه Gfk، آمار فروش کنسول Xbox Series X/S در انگلستان به بیش از ۱ میلیون دستگاه رسیده‌است. کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت در دسامبر ۲۰۲۱ بهترین فروش ماهانه خود را از زمان عرضه تجربه کرده‌اند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

ماه‌های پایانی یک سال میلادی و بویژه ماه دسامبر، زمعمولا زمان مناسبی برای تهیه محصولات دیجیتالی است و اکثر مخاطبان این بازه زمانی را برای خرید محصولات مد نظر خود انتخاب می‌کنند، زیرا که اکثر تولید کنندگان و خرده فروشان خدمات و اجناس خود را با تخفیف‌های قابل توجه ارائه می‌کنند. کنسول‌های بازی نیز از این قاعده مستثنا نیستند و در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ فروش فوق العاده ۵۶۰ هزار دستگاه را تجربه کردند. مانند چند ماه اخیر، بار دیگر این کنسول هبریدی نینتندو وسییچ بود که گوی سبقت را از رقبا خود ربود و در صدر پرفروش‌ترین کنسول ماه دسامبر ۲۰۲۱ ایستاد. میزان فروش سوییچ در دسامبر در مقایسه با ماه نوامبر، رشد ۶ درصدی را تجربه‌ کرده‌است. کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت نیز یک رکورد قابل توجه دیگر را به ثبت رساندند.

به گزارش موسسه تحلیلی Gfk، آمار فروش کنسول Xbox Series X/S در انگلستان به بیش از ۱ میلیون دستگاه رسیده‌است. ایکس باکس سری ایکس و اس، پس از سوییچ دومین کنسول‌های پرفروش در انگلستان طی ماه دسامبر بوده‌اند و در مقایسه با ماه نوامبر ۲۰۲۱، رشد ۱۰۸ درصدی را در میزان فروش تجربه کرده‌اند و حتی توانسته‌اند عملکردی بهتری نسبت به ماه نوامبر ۲۰۲۰ که ماه عرضه این کنسول‌ها بوده، داشته باشند. کنسول PS5 در رتبه سوم می‌ایستد اما، باز هم رشد ۲۸ درصدی را در مقایسه با ماه نوامبر سال میلادی گذشته‌ تجربه کرده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *