اخبار بازی

شایعه: رویداد بعدی پلی استیشن در ماه فوریه برگزار می‌شود

به گفته آقای تام هندرسون (Tom Henderson)، سونی قصد دارد رویداد بعدی پلی استیشن را در ماه فوریه سال میلادی جاری برگزار کند. آقای هندرسون می‌گوید در رویداد ماه فوریه بازی‌های بزرگی نمایش داده می‌شوند که Hogwarts Legacy یکی از آن‌ها است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

در سال‌های منتهی به عرضه کنسول‌های نسل نهم، سونی سیاست جدیدی را مبنی بر برگزاری رویداد انحصاری خود اتخاذ کرد و حضور خود را در مراسم‌های گوناگون کم‌تر و کم‌تر کرد تا جایی که این سران سونی تصمیم گرفتند در دو رویداد اخیر E3 حضور پیدا نکنند. سونی رویدادهای دیجیتالی موسوم به State of Play را جایگزین کنفرانس‌های خود کرد. از برگزاری آخرین قسمت رویداد State of Play چند ماه می‌گذرد و طرفداران بی‌صبرانه منتظر هستند تا سونی تاریخ برگزاری قسمت جدید را اعلام کند. برخی از شایعات ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ را تاریخ برگزاری قسمت جدید State of Play می‌‌دانستند که این موضوع رخ نداد. حال بار دیگر تنور شایعات مربوط به این رویداد در حال داغ شدن هستند.

اینسایدر مشهور، آقای تام هندرسون در توئیتر اعلام کرد با توجه به زمانبندی سونی در تقویم کاری خود، انتظار می‌رود رویداد بعدی پلی استیشن در ماه فوریه برگزار شود. به گفته آقای هندرسون به احتمال زیاد رویداد ماه فوریه یکی از طولانی‌ترین قسمت‌های State of Play است و بازی‌های مختلفی در آن نمایش داده می‌شوند. ظاهرا پس از نزدیک به دو سال بی‌خبری، بازی Hogwarts Legacy، محصول جدید استودیو آوالانچ نیز در این رویداد حضور خواهد یافت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *