اخبار بازی

نمایش بعدی Final Fantasy 16 برای بهار 2022 برنامه‌ریزی شده است

به گفته‌ی نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه‌کننده‌ی Final Fantasy 16، نمایش بعدی و اطلاعات جدید این بازی در بهار سال 2022 ارائه خواهد شد.

تهیه‌کننده‌ی بازی Final Fantasy 16 اخیراً با انتشار پیامی، اطلاعات جدیدی از روند توسعه‌ی این اثر را منتشر کرده است. وی در بخشی از این پیام توضیح داد به علت عواقب ناشی از همه‌گیری بیماری COVID-19، روند توسعه‌ی بازی حدود 6 ماه به تعویق افتاد. آقای یوشیدا همچنین اشاره کرد که در بهار سال 2022 اطلاعات و نمایش جدیدی از این بازی ارائه خواهد شد.

نائوکی یوشیدا درباره‌ی بازی Final Fantasy 16 گفت:

سلام به همگی.

آخرین باری که با هم صحبت کردیم، قول دادم که در سال 2021 اطلاعات بیشتری در مورد بازی Final Fantasy 16 را به اشتراک بگذارم. با این حال، متأسفانه می‌خواهم به شما اطلاع دهم که نمی‌توانم به این قول خود عمل کنم، زیرا عوارض ناشی از بیماری COVID-19 ادامه دارد و به همین دلیل، روند توسعه‌ی بازی تقریباً به مدت نیم سال به تعویق افتاده است.

بازی Final Fantasy 16 به عنوان جدیدترین نسخه‌ی این فرنچایز که برای کنسول پلی‌استیشن 5 در دست توسعه قرار دارد، تیمی متشکل از سازندگان با استعداد از سراسر جهان را جمع‌آوری کرده است. با این حال، ما برای کم کردن اثرات ناشی از بیماری COVID-19، مجبور شدیم با اجازه دادن به کارکنان برای انجام وظایف خود از خانه، این نیروی کار را غیرمتمرکز کنیم. این امر متأسفانه ارتباط دفتر توکیو را با مشکل مواجه کرده که به نوبه‌ی خود منجر به تأخیر یا در موارد شدید، موجب لغو تحویل دارایی‌ها از شرکای برون‌مرزی ما شده است.

با این اوصاف، ما بخش زیادی از سال 2021 را صرف پرداختن به این موضوع کرده‌ایم و امیدواریم تا سال جدید تأثیر آن را به حداقل برسانیم. این کار به ما اجازه می‌دهد که بهتر روی وظایف خود مانند افزایش کیفیت منابع گرافیکی، اصلاح مکانیک‌های رزمی، تقویت افراد، نبردها، انجام کارهای نهایی روی میان‌پرده‌ها و انجام بهینه‌سازی کلی گرافیکی تمرکز کنیم. هدف اصلی ما در حال حاضر این است که تا جایی که امکان دارد، روی این بازی کار کنیم تا بتوانیم یک اثر پولیش شده را ارائه دهیم.

بنابراین ما با این سوال روبه‌رو می‌شویم که چه زمانی می‌توانیم منتظر اطلاعات جدیدی از Final Fantasy 16 باشیم؟ خوشحالم که اعلام کنم برنامه‌ی فعلی این است که رونمایی بزرگ بعدی بازی را در بهار سال 2022 ارائه دهیم، زیرا ما به دنبال ایجاد هیجان برای انتشار نهایی بازی هستیم.

من عمیقاً از همه‌ی کسانی که مشتاقانه منتظر کسب اطلاعات بیشتر در مورد Final Fantasy 16 بوده‌اند، عذرخواهی می‌کنم و از صبر و شکیبایی شما سپاسگزارم.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخی نامعلوم برای پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *