اخبار بازی

شایعه: اطلاعاتی از Resident Evil 9 فاش شد

طبق گمانه‌زنی‌های مبتنی بر اطلاعات لو رفته، ظاهرا کپکام (Capcom) کار روی نسخه‌ی بعدی فرنچایز Resident Evil، با اسم رمز Apocalypse را آغاز کرده است.

با عرضه‌ی موفقیت آمیز Resident Evil Village، طرفداران به این فکر می‌کردند که قدم بعدی کپکام برای فرنچایز محبوب خود چیست و اکنون به لطف برخی اطلاعات فاش شده از طریق 4chan، ایده‌هایی را از Resident Evil 9 به دست آورده‌ایم.

resident evil

بر اساس اطلاعات فاش شده و ترجمه‌ها، نسخه‌ی بعدی این سری ترسناک احتمالا با اسم رمز Apocalyse توسعه می‌یابد. در حالی که این نام مطمئناً به خوبی با موضوع کلی فرنچایز Resident Evil مطابقت دارد، باید دید نام رسمی این نسخه چه خواهد بود. ظاهرا Resident Evil Apocalypse از زاویه‌ی دوربین سوم شخص استفاده می‌کند، همچنین به نظر می‌رسد که این عنوان ویژگی‌های بازی‌های گذشته مانند Resident Evil Outbreak را حفظ می‌کند تا با تم کلی فرنچایز مطابقت داشته باشد.

براساس یادداشت‌های لو رفته، Resident Evil Apocalypse کاملاً تک نفره خواهد بود. ظاهرا در این عنوان هیچ بخش کوآپ یا تجربه‌ی چندنفره‌ای وجود نخواهد داشت، اما پلیرها از یک “سیستم شراکت خلاقانه” و همچنین یک سیستم اعتماد برای جدا کردن متحدان و دشمنان خود برخوردار خواهند بود. علاوه بر این انتظار می‌رود که بازی دارای محیطی متروک در یک منطقه‌ی جنگلی و غیرقابل پیشبینی باشد.

در نهایت طبق اطلاعات موجود، Resident Evil Apocalypse احتمالاً در سال 2024 عرضه خواهد شد. اگر توسعه‌ی بازی به تازگی آغاز شده باشد، می‌توان پاییز سال 2024 را به عنوان یک هدف واقع بینانه برای انتشار این عنوان تصور کرد.

توجه داشته باشید که تمام این اطلاعات غیررسمی هستند و هنوز توسط تیم سازنده یا منبع رسمی‌ای تایید یا رد نشده‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *