اخبار بازی

تریلر جدید Hogwarts Legacy در رویداد بعدی پلی استیشن نمایش داده می‌شود

به گفته Millie، لیکر معتبر کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفت در رویداد The Game Awards امسال، تریلر جدید Hogwarts Legacy را منتشر نکند و رویداد پلی استیشن را برای این موضوع در نظر گرفته‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بیش از یک سال از معرفی بازی جدیدترین استودیو آوالانچ، Hogwarts Legacy می‌گذرد و از آن زمان تا کنون سازنده و کمپانی برادران وارنر، ناشر بازی در سکوت مطلق خبری فرو رفته‌اند و به نوعی این بازی را به دست فراموشی سپرده‌اند. تنها خبر مهمی که ناشر چند ماه قبل اعلام کرد، مربوط به تاریخ انتشار بازی بود که از اواخر سال ۲۰۲۱ به ۲۰۲۲ موکول شده‌است. بسیاری از مخاطبان امیدوار بودند این بازی در The Game Awards امسال حضور یابد اما، بازهم خبری از Avalanche Software و بازی جدیدش نبود.

به گفته لیکر معتبر و شناخته شده، Millie این موضوع بزودی تغییر می‌کند. وی در تازه‌ترین توئیت خود اعلام کرد Hogwarts Legacy درست زمانی معرفی شد که جنجال و نارضایتی‌های زیادی حول مجموعه هری پاتر و نویسنده رمان‌ها، J.K. Rowling وجود داشت. بنابراین WB Games تصمیم گرفت نسبت به این بازی محتاط عمل کند و مدتی از اظهار نظر درباره آن خودداری کند.

به گفته Millie ناشر قصد داشت تریلر جدید Hogwarts Legacy را در رویداد The Game Awards 2021 نمایش دهد اما، تصمیم تغییر کرد و جای آن را تیزر کوتاه معرفی بازی واندروومن گرفت. ظاهرا ناشر تصمیم گرفته رویداد بعدی پلی استیشن را به عنوان محل نمایش این تریلر انتخاب کند.

محصول جدید آوالانچ سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم‌های Xbox One ،Xbox Series X/S ،PS4 ،PS5 و رایانه‌های شخصی منتشر می‎‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *