اخبار بازی

فلورنس پیو، رامی ملک و بن سفدی در فیلم Oppenheimer ایفای نقش می‌کنند

فلورنس پیو، رامی ملک و بنی سفدی در فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان ایفای نقش می‎‌‎کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با واران گیم همراه باشید.

بپیو، ملک و سفدی در این فیلم با دیگر ستارگان این پروژه سینمایی پر انتظار از جمله  رابرت داونی جونیور، مت دیمون، امیلی بلانت و  کیلین مورفی هم بازی خواهند شد.

استودیو یونیورسال این فیلم را یک اثر هیجان‌انگیز و حماسی توصیف کرده که تماشاگران را وارد دنیای دانشمندی مرموز می‌کند که برای نجات دنیا باید جهان را در خطر نابودی قرار دهد. در این فیلم مورفی نقش این فیزیکدان مشهور را که به ساخت بمب اتمی در طول جنگ جهانی دوم کمک کرد بازی می‌کند، بلانت نیز نقش همسر وی، کاترین / کیتی اوپنهایمر را بازی خواهد کرد.

طبق گزارش منتشر شده پیو در این فیلم نقش ژان تاتلاک، یکی از اعضای حزب کمونیست ایالات متحده را بازی خواهد کرد که با اوپنهایمر رابطه‌ای نامشروع دارد، رابطه‌ای که سبب نگرانی مقامات دولتی و امنیتی می‌شود. سفدی نیز نقش ادوارد تلر، فیزیکدان مجارستانی را بازی خواهد کرد که به عنوان پدر بمب هیدروژنی و یکی از اعضای پروژه منهتن شناخته می‌شود، پروژه‌ای تحقیقاتی ایالات متحده که منتهی به ساخت اولین بمب اتمی شد. ملک نیز در این فیلم نقش یک دانشمند را بازی می‌کند.

این فیلم با اقتباس از کتاب تحسین شده “پرومته آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر” از کای برد و نویسنده فقید مارتین جی. شروین در حال ساخت است که در سال ۲۰۰۶ توانست جایزه پولیتزر را ازان خود کند.

فیلم Oppenheimer قرار است در  تاریخ ۳۰ تیر ۱۴۰۲ (۲۱ جولای سال ۲۰۲۳) به مرحله اکران برسد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *