اخبار بازی

طرفداران Fortnite عاشق شخصیت Spider-Man شده‌اند

شخصیت Spider-Man رسما وارد بخش سوم عنوان Fortnite شده است و طرفداران تحت تاثیر مکانیزم روان تار زدن و تاب خوردنش در این بازی قرار گرفته‌اند.

شخصیت Spider-Man در بتل پس بخش سوم فورتنایت قرار دارد و این بازی مکانیک تار زدن و تاب خوردن این شخصیت را به مکانیک‌های خود اضافه کرده است. این مکانیک به شخصیت‌های این بازی اجازه می‌دهد که لیز بخورند، تار بزنند و حتی حرکت‌های Spider-Man را تقلید کنند.

همانطور که در ادامه‌ می‌بینید، مکانیک تار زدن و تاب خوردن پیتر پارکر به بهترین و واقع‌گرایانه‌ترین شکل پیاده شده است و به بازی‌بازان اجازه می‌دهد حرکت‌هایی را اجرا کنند که تاکنون در این عنوان ممکن نبوده‌ است.

نکته‌ی جالب این است که تار زدن و تاب خوردن فقط مخصوص شخصیت Spider-Man نیست، بلکه تمام شخصیت‌های عنوان Fortnite از این به بعد می‌توانند به همین صورت تار زده و تاب بخورند.

طراحی شخصیت Spider-Man در بازی Fortnite با طراحی آن در انحصاری‌های اخیر پلی‌استیشن، مثل بازی Spider-Man استودیوی اینسامنیاک (Insomniac) و عنوان Marvel’s Avengers شرکت اسکوئر اینکس (Square Enix) مقایسه شده است؛ مخصوصا که این شخصیت در بازی Marvel’s Avengers مکانیک تار زدن خیلی بدی دارد و مکانیک تار زدن در بازی Fortnite خیلی بهتر از آن است.

Fortnite Spider-Man
طراحی لباس شخصیت Spider-Man در عنوان Marvel’s Avengers از اسکوئر اینکس

جالب است بدانید که عنوان Fortnite تنها بازی مدرنی است که صاحبان ایکس باکس و رایانه‌های شخصی می‌توانند در آن با شخصیت Spider-Man بازی کنند، چراکه شخصیت Spider-Man تحت مالکیت شرکت سونی قرار دارد و این شرکت قوانین سخت‌گیرانه‌ای در استفاده از این شخصیت دارد.

اگر از خبر انتشار بخش سوم Fortnite جا مانده‌اید، شاید بخواهید تریلر معرفی این بخش و شخصیت Spider-Man را در ادامه ببینید:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *