اخبار بازی

ریک سانچز از انیمیشن Rick and Morty شخصیت جدید MultiVersus است

استودیو Player First Games با انتشار یک تیزر اعلام کرد شخصیت ریک سانچز از انیمشین محبوب Rick and Morty، به عنوان شخصیت جدید MultiVersus به این بازی اضافه می‌شود. متاسفانه سازندگان زمان دقیقی را برای این موضوع اعلام نکردند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

زمانی که میزان محبوبیت و موفقیت تجاری مجموعه Super Smash Bros را بررسی می‌کنیم، به این نکته پی می‌بریم که داشتن چنین آی‌پی قدرتمند و تاثیر گذاری برای هر ناشر و سازنده‌ای آرزو است و طبیعی است در این میان شاهد عرضه بازی‌هایی که از سبک و سیاق خاص این مجموعه، طراحی‌های چشمنواز آن و استفاده از کارکترهای محبوبی که برای بسیاری از مخاطبان خاطره سازی کرده‌اند، بهره ببرند. مدتی پیش بازی MultiVersus ساخته Player First Games توسط کمپانی Warner Brothers روانه بازار شد. این بازی با الهام از Super Smash Bros شخصیت‌های معروف وارنر را گرد آورده بود و توانست با استقبال مخاطبان مواجه شود.

یکی از مورادی که بازیکنان نسبت به آن گله‌مند بودند، تعداد کم مبارزان بازی و سخت و طاقت فرسا بودن فرآیند آزاد کردن هر کدام بود، هر چند هدف از مورد دوم ترغیب مخاطب به استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای است اما، سازندگان وعده دادند مورد اول با گذر زمان حل شود. در همین راستا روز گذشته شخصیت ریک سانچز از انیمیشن محبوب Rick and Morty به عنوان شخصیت جدید MultiVersus معرفی شد. به گفته سازندگان ریک یکی از شخصیت‌هایی است که مانند باگز بانی و تام و جری از سلاح‌های دور برد استفاده می‌کند و به کمک سلاح‌های فضایی و تجهییزات عجیب و خاص خود می‌تواند پیروز میدان باشد. متاسفانه اعلام کلیدی درباره این شخصیت نظیر حملات منحصر به فرد، زمان عرضه و حتی یک گیم‌پلی کوتاه در دسترس نیست.

مالتی ورسز هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *