اخبار بازی

نرخ فریم عنوان Elden Ring در نسخه‌ی PS4 بیشتر از PS5 است

نتورک تست عنوان مورد انتظار Elden Ring طی این هفته در دسترس است و طی این تست، خیلی از طرفداران میزان نرخ فریم رو در هر کنسول اندازه‌گیری کردند.

مثل این که نتورک تستر‌های عنوان Elden Ring بیکار ننشسته‌اند و جدا از انتشار نقد و بررسی‌های گوناگون از این بازی، نرخ فریم این عنوان را در کنسول‌های مختلف، طی یک ویدئو اندازه‌گیری و منتشر کرده‌اند. جالی است که هنگام اندازه‌گیری نرخ فریم در کنسول‌های مختلف، بازی‌بازان متوجه نکته‌ی عجیبی شدند؛ نرخ فریم نسخه‌ی پلی استیشن 5 عنوان Elden Ring از نرخ فریم نسخه‌ی پلی استیشن 4 همین عنوان، مقداری کمتر است. با وجود این که احتمالا این مشکل تا روز انتشار بازی، توسط استودیوی فرام سافتور (From Software) رفع خواهد شد، سخت است این نکته را نادیده گرفت!

Elden Ring
بخشی از ویدئو‌ی آنالیز منتشر شده که مربوط به عملکرد پلی استیشن 4 پرو و پلی استیشن 5 است. به نظر می‌رسد که حداقل در حال حاضر، بازی کردن در پلی استیشن 4 از طریق Backward Compatibility تجریه‌ای روان‌تر را برای شما رقم خواهد زد.

البته، لازم به ذکر است که تفاوت‌هایی بین دو نسخه‌ی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عنوان Elden Ring وجود دارد؛ مثل اختلاف رزولوشن و وجود گیاهان بیشتر با جزئیات بالاتر. طبق نظر منتقدین فنی، احتمالا این مشکل با یک پَچ ساده حل خواهد شد، پس فعلا نیازی نیست تا پلی استیشن 5 خود را برای خرید یک پلی استیشن 4 بفروشید.

آقای امیرحسین کریمی هم طی مقاله‌ای مفصل، تجربه‌ی خود را از این پلی تست با مخاطبین واران گیم به اشتراک گذاشته است. شما در ادامه می‌توانید ویدئوی کامل بررسی نرخ فریم را در کنسول‌های مختلف مشاهده کنید:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *