اخبار بازی

از حالا دانلود GTA Trilogy را روی کنسول‌های خود آغاز کنید

راکستار (Rockstar) تاریخی را که می‌توانید دانلود نسخه‌ی کنسول بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را شروع کنید، اعلام کرده است.

افرادی که این بازی را از فروشگاه ایکس‌باکس، پلی‌استیشن یا نینتندو خریداری کردند، می‌توانند از امروز دانلود آن را شروع کنند و برای تجربه‌ی این اثر مورد انتظار آماده شوند. متاسفانه گیمرهایی که از طریق رایانه‌های شخصی خود این عنوان را خریدند، برای شروع دانلود باید تا تاریخ عرضه‌ی رسمی آن صبر کنند.

افرادی که تا پیش از ۱۶ دی امسال ( ۵ ژانویه ۲۰۲۲) این سه‌گانه را از فروشگاه راکستار خریداری کنند، تخفیفی ۱۰ دلاری برای خرید بعدی خود از این فروشگاه دریافت خواهند کرد که تا ۲۷ دی (۱۶ ژانویه) اعتبار خواهد داشت.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition قیمتی معادل ۵۹.۹۹ دلار آمریکا و یا ۵۴.۹۹ یورو دارد. نسخه‌ی فیزیکی این بازی نیز در ۱۶ آذر سال جاری (۷ دسامبر ۲۰۲۱) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوویچ و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

راکستار به تازگی اعلام کرده بود که برخی از عناوین GTA: The Trilogy راهی سرویس‌های PlayStation Now و گیم پس خواهند شد. نسخه‌ی Definitive بازی مشهور Grand Theft Auto: San Andreas، از زمان عرضه در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۰ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۱) در دسترس مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد داد و مشترکین PlayStation Now نیز می‌توانند نسخه‌ی Definitive بازی Grand Theft Auto III را از ۱۶ آذر سال جاری (۷ دسامبر ۲۰۲۱) به صورت رایگان تجربه کنند.

عنوان Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۰ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۱) برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی (از طریق لانچر راکستار گیمز) منتشر خواهد شد. همچنین این سه‌گانه در نیمه اول سال ۲۰۲۲ به iOS و Android می‌آید.

GamerNietj
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *