اخبار بازی

شخصی سازی Saint Row عالی خواهد بود

سری Saint Row همیشه ‌به‌خاطر قابلیت شخصی‌سازی پرجزئیات‌اش تحسین شده است. حال طبق گفته‌های سازندگان با Game Informer به‌نظر می‌یاید ریبوت Saint Row نیز از این موضوع پیروی می‌کند. با واران گیم همراه باشید.

مدیر عامل اجرایی volition از اهمیت شخصی سازی برای این سری محبوب می گوید:

شخصی سازی یکی از المان‌های اصلی سری saint row است. نه فقط شخصیت سازی شخصیت‌ها، بلکه شخصی سازی ماشین‌هاهم از این موضوع پیروی می‌کنه. شخصی سازی به طور کامل با DNA سری پیوند خورده جوری که اگر تو Saint Row شخصی سازی نباشه انگار که اون بازی یک بازی Saint Row نیست.

طبق گفته سازندگان بازیکنان غیر از انتخاب رنگ چشم،رنگ پوست،جنسیت میتوانند اعضای مصنوعی به بدن شخصیتشان اضافه کنند. بازیکنان با پیشروی در بازی به گزینه‌های شخصی سازی بیشتری برای ماشین‌ها و سلاح‌ها دسترسی پیدا می‌کنند. بازیکنان همچنان میتوانند اعضای گروه و مقرشان را شخصی‌سازی کنند.

کارگردان هنری عنوان Saint Row درمورد این نسخه می‌گوید:

ما به چیزهایی دست پیدا کردیم که در بازی‌های قبلی امکانش وجود نداشت ولی الان در این نسخه میتوانیم آن کار ها را انجام دهیم.

کارگردان عنوان Saint Row درمورد شخصی‌سازی می‌گوید:

از ابتدا هدف ما این بود که پادشاه شخصی‌سازی باشیم می‌خواستیم به بازیکنان تمام چیزهایی رو بدیم که در نسخه‌های قبلی Saint Row وجود داشت و هم چیزهای جدیدی اضافه کنیم.

نظر شما کاربران واران گیم چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *