اخبار بازی

تنوع بازی‌های ترد پارتی نینتندو سوییچ به بیش از 6700 عنوان رسید

طبق گزارش‌های اخیر، لایبرری کنسول نینتندو سوییچ در حال حاضر بیش از ۶۷۰۰ بازی ترد پارتی را در خود جای داده است. با واران گیم و اخبار حول تنوع بازی‌های ترد پارتی نینتندو سوییچ همراه باشید.

نینتندو به تازگی اعلام داشته، کنسول سوییچ با داشتن بیش از ۶۷۰۰ بازی ترد پارتی (غیر انحصاری) موفق شده بزرگ‌ترین لایبرری (بین کنسول‌های نینتندو ) را از آن خود کند. این در حالی است که ۱۱۰۰ عنوان از این بازی‌ها طی شش ماه اخیر به سوییچ اضافه شده‌اند.

پس از عرضه‌ی فاجعه‌بار Wii U سوالی که در رابطه با سوییچ مطرح شد، این بود که آیا استودیوهای توسعه‌دهنده ترد پارتی (با توجه به ضعیف سخت‌افزار سوییچ) حاضرند بازی‌های خود را با برای این کنسول عرضه کنند؟ در ادامه اما شاهد پشتیبانی سوییچ از بازی‌های ناشران مختلفی مثل Ubisoft, EA, 2K, Bethesda, Capcom و Square Enix بودیم. همچنین پورت برخی از بازی‌های بزرگ، مانند The Witcher 3 و Doom Eternal برای سوییچ خیره‌کننده بود. در کنار این بازی‌ها، چیزی که سوییچ را برای برخی از کاربران به گزینه‌ی جذابی تبدیل کرده، بازی‌های پرتعداد ایندی‌اش است که هرساله دارندگان این کنسول را به وجد می‌آورند.

نظر شما در رابطه با تنوع بازی‌های ترد پارتی نینتندو سوییچ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *