اخبار بازی

New Vegas 2 قوت گرفت

طبق گفته‌ی ژورنالیست مطرح صنعت بازی‌های ویدیویی، صحبت‌های اولیه بر سر ساخت دنباله‌ی بازی Fallout: New Vegas در شرکت مایکروسافت آغاز شده است.

جف گراب (Jeff Grubb) از سایت Venture Beat و ژورنالیست شناخته شده، اخیراً در جریان پادکست Grubbsnax در مورد احتمال ساخت بازی Fallout: New Vegas 2 صحبت کرده است. به گفته‌ی وی، در مایکروسافت گفتگوهای اولیه برای توسعه دنباله‌ی اثر مذکور شروع شده است و این احتمال وجود دارد که ساخت آن در آینده‌‌ای نه چندان دور آغاز شود.

گراب در این باره می‌گوید:

صحبت‌های اولیه آغاز شده است و مردم در این مورد شروع به صحبت کرده و به کلمات «آبسیدین» و «New Vegas 2» اشاره کرده‌اند. به طور مشخص، علاقه و گفتگوهایی در مورد محقق کردن آن وجود دارد. بسیاری از افراد در مایکروسافت فکر می‌کنند که این علاقه می‌تواند کارساز باشد و دنباله‌ی New Vegas 2 ساخته خواهد شد و اشتیاق زیادی برای تحقق آن وجود دارد.

بازی اکشن نقش‌آفرینی Fallout: New Vegas در سال 2010 میلادی برای PC و کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 منتشر شد. استودیوی آبسیدین (Obsidian) وظیفه‌ی ساخت و شرکت بتسدا (Bethesda) وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده داشتند. از آنجا که هر دو شرکت مذکور اکنون جزو زیرمجموعه‌ی ایکس‌باکس محسوب می‌شوند، این احتمال وجود دارد که در صورت تایید ساخت New Vegas 2، استودیوی آبسیدین به عنوان توسعه‌دهنده بر روی آن کار کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *