اخبار بازی

کارگردان بازی Fallout New Vegas از علاقه خود به کار روی یک نسخه جدید می‌گوید

آقای جاش سایر (Josh Sawyer)، کارگردان بازی Fallout New Vegas در مصاحبه‌ اخیر خود با کانال Kinda Funny Games از علاقه خود به مجموعه فال‌اوت و کارگردانی نسخه دیگری از این سری سخن گفت. وی می‌گوید در امیدوار است در آینده این فرصت محیا شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مجموعه‌های Fallout و Elder Scrolls دو فرنچایز اصلی کمپانی بتسدا محسوب می‌شوند و طرفداران بی‌شماری در سراسر دنیا دارند و در میان این طرفداران افرادی که معتقدند New Vegas بهترین نسخه Fallout در تمام این مجموعه است، کم نیستند و علی رغم اینکه بیش از یک دهه از عرضه این بازی می‌گذرد، هنوز امید به اینکه روزی دنباله آن ساخته شود، در میان هواداران کم‌رنگ نشده‌است. سازنده و ناشر این بازی یعنی استودیو Obsidian Entertainment و کمپانی بتسدا هر دو زیر مجموعه بخش گیمینگ مایکروسافت هستند و همین مسئله امیدها را بیش از پیش کرده است.

آقای جاش سایر (Josh Sawyer)، کارگردان بازی Fallout New Vegas نیز علاقه خود را برای کار مجموعه Fallout به صراحت ابراز می‌کند. ایشان که کارگردانی نسخه‌های اول و دوم Pillar of Eternity و Pentiment را در کارنامه دارد، اخیرا با کانال Kinda Funny Games در یوتیوب مصاحبه‌ای داشته و گفته امیدوار است در آینده بتواند بار دیگر روی این مجموعه کار کند: “زمانی که می‌خواستیم Fallout New Vegas را بسازیم، فشار زیادی را تحمل می‌کردیم. تنها ۱۸ ماه وقت داشتیم و در آن زمان ابدا هیچ آشنایی با موتور بتسدا نداشتیم اما، بالاخره انجامش دادیم. ما عاشق جهان Fallout هستم و می‌توانم خود را در حال کار روی نسخه جدید آن تصور کنم اما باید دید در آینده چه پیش می‌آید.”

بتسدا به صراحت اعلام کرده پس از عرضه بازی‌های Starfield و The Elder Scrolls 6 به سراغ ساخت بازی Fallout 5 می‌رود که با توجه به وسعت هر کدام از این پروژه‌ها، بازه زمانی چند ساله تا آن زمان برقرار است و این فاصله بهترین زمان برای عرضه یک نسخه فرعی است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *