اخبار بازی

نسخه آزمایشی چهار ساعته از بازی Persona 5 Royal روی PS5 در دسترس قرار گرفت

مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم روی کنسول پلی‌استیشن ۵ می‌توانند هم اکنون به تجربه رایگان ۴ ساعت از بازی Persona 5 Royal با وضوح تصویری ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بپردازند.

کمپانی سونی ( Sony ) برای گسترش یکی از سرویس‌های محبوب خود، اقدام به اضافه کردن تجربه رایگان و محدود بازی دیگر برای اشتراک پلی استیشن پلاس پریمیوم کرده است و این بار نسخه نسل نهمی بازی Persona 5 Royal روی کنسول پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار گرفته و بازیکنان می‌توانند به مدّت ۴ ساعت به تجربه بخش گیم‌پلی،‌ داستان و تعامل با شخصیت‌های موجود در این محصول بپردازند.

بازی Persona 5 Royal اولین بار در مارس ۲۰۲۰ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ به صورت انحصاری در دسترس قرار گرفت و سال گذشته میلادی نیز برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی به همراه نینتندو سوئیچ به صورت بازسازی شده در دسترس قرار گرفت. این نسخه بهبودیافته شامل دو مکانیزم تازه گیم‌پلی، یک شخصیت قابل بازی تازه، یک قصر جدید و مأموریت‌های داستانی جدید می‌شود.

همچنین قابلیت Thieves’ Den نیز در بازی Persona 5 Royal وجود دارد که بازیکنان می‌توانند هنگام تماشای آگهی‌های تبلیعاتی، تریلر‌ها، صحنه‌های میان‌پرده برش خورد و موارد دیگر آن را با مجسمه‌ها و تصاویر هنری مفهومی تزئین کنند. این موضوع علاوه بر تغییرات و بهبود‌های متعدد روی کیفیت زندگی باعث تجربه خاص بازیکنان روی کنسول‌های نسل نهم، مخصوصاً پلی‌استیشن ۵، با وضوح تصویری ۴K و نرخ ۶۰ فریم ثانیه شود.

در مورد نسخه‌های آینده سری بازی Persona این موضوع را می‌توان گفت که بازسازی بازی Persona 3 و همچنین تولید بازی Persona 6 در دست توسعه هسند که البته بازی دوم مدّت زمان زیادی طول می‌کشد که در بازارهای جهانی منتشر شود. البته انتظار می‌رود که تیم سازنده در تابستان سال ۲۰۲۳ میلادی اقدام به معرفی محصولات موردنظر کند. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون بازی Persona 5 Royal و برنامه‌های بعدی استودیوی بازی‌سازی اطلاس، وب سایت واران گیم را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم از این فرصت رایگان استفاده خواهید کرد تا به تجربه نسخه نسل نهمی این بازی روی کنسول پلی‌استیشن ۵ بپردازید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *