اخبار بازی

فروش ریمیک Resident Evil 3 از 5 میلیون نسخه گذشت

بنا بر اعلام شرکت کپکام در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی، فروش جهانی ریمیک Resident Evil 3 که در سال 2020 میلادی عرضه شد، حالا از مرز 5 میلیون نسخه عبور کرده است.

گرچه شرکت کپکام (Capcom) در فهرست به‌روزی که از عناوین پلاتینیوم (Platinum Titles) خود منتشر کرد، فروش این بازی را 4.9 میلیون نسخه اعلام کرده بود، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که فهرست مذکور، براساس فروش بازی‌های این شرکت تا انتهای سال گذشته‌ی میلادی یعنی 10 دی ماه 1400 (31 دسامبر 2021)، تهیه و تنظیم شده بود.

ریمیک بازی Resident Evil 3 برای رسیدن به دستاورد ریمیک نسخه‌ی دوم، مسیری طولانی را پیش روی خود دارد؛ Resident Evil 2: Remake که در سال 2018 در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت، تا پایان سال 2021، 9.3 میلیون نسخه را به فروش رسانده است. از سایر اعداد و ارقامی که کپکام اعلام کرده است، بد نیست به فروش بازی Resident Evil 7: Biohazard و نسخه‌ی جدید Village اشاره کنیم که تا پایان سال گذشته‌ی میلادی، به ترتیب 10.6 و 5.7 نسخه فروخته‌اند.

از برنامه‌های آینده‌ای که کپکام برای فرنچایز Resident Evil در نظر گرفته است، بعضاً شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر آن که این شرکت در حال کار روی ریمیک بازی Resident Evil 4 است. اما از شایعات که بگذریم، در اخبار رسمی این بازی می‌دانیم که قرار است طی سال جاری میلادی، حالت مرسنریز (The Mercenaries) به صورت رایگان برای پورت واقیت مجازی آن عرضه شود. همچنین بسته‌ی الحاقی داستان بازی Resident Evil: Village نیز در حال حاضر در دست توسعه است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *