اخبار بازی

مالک GTA شرکت Zynga را با قیمت 12.7 میلیارد دلار خریداری کرد

تیک-تو، کمپانی مادر راکستار گیمز (Rockstar Games) و مالک سری GTA، شرکت متمرکز بر بازی‌های موبایلی یعنی زینگا (Zynga) را با قیمت 12.7 میلیارد دلار خریداری کرد.

در بیانیه‌ای رسمی، شرکت تیک-تو (Take Two) تصاحب کمپانی زینگا را اعلام کرد. زینگا در زمینه‌ی بازی‌های موبایل فعالیت دارد و آثار پرطرفداری مانند Farmville را منتشر کرده است.

استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، رئیس شرکت تیک-تو، در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما بسیار مفتخریم که معامله‌ی تحول‌بخش خود با زینگا را اعلام کنیم که باعث می‌شود کسب و کار ما به طرز خارق‌العاده‌ای تنوع پیدا کند. این خرید، ما را به عنوان یکی از رهبران و هدایت‌کنندگان بازار موبایل مطرح خواهد کرد. تصاحب ما باعث می‌شود که بتوانیم بهترین فرنچایزهای خود روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها را به پلتفرم پرطرفدار موبایل بیاوریم. زینگا نیز تیم مستعد و باتجربه‌ای دارد و ما ورود آن‌ها به خانواده‌ی تیک-تو را خوش‌آمد می‌گوییم.

در رابطه با ترکیب کسب و کار‌ها و ارائه‌ی محصولات در بازارهای وسیع‌تر، ما باور داریم چنین رویکردی باعث می‌شود که سهامدارن شاهد افزایش قبال توجه ارزش سهام خود باشند.

فرنک گیبو (Frank Gibeau)، رئیس شرکت زینگا، در این باره گفت:

ترکیب تخصص زینگا در رابطه با پلتفرم موبایل و مهارت تیک-تو در زمینه‌ی پلتفرم‌های نسل بعدی و تحت تملک داشتن آی‌پی‌های مشهور، باعث می‌شود که هر چه بهتر مردم را از طریق دنیای بازی‌ها به یکدیگر متصل کنیم و به نوعی هم‌افزایی برسیم. من به تیم خود افتخار می‌کنم، چرا که ما توانستیم 2021 را با یک عملکرد خارق‌العاده به پایان برسانیم. ما در زمینه‌ی همراهی با تیک-تو بسیار هیجان‌زده هستیم، چرا که آن‌ها نیز در زمینه افزایش فرهنگ خلاقیت و افزایش ارزش دارایی‌های سهامداران با ما هم‌نظر هستند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *