اخبار بازی

بسته‌ی الحاقی Spider-Man در Marvel’s Avengers فاقد ماموریت‌های داستانی است

با استناد به اعلامیه‌ی استودیوی کریستال داینمیکس، بسته‌ی الحاقی Spider-Man در بازی Marvel’s Avengers شامل ماموریت‌های داستانی نمی‌شود و این شخصیت تنها در رویدادها و اُپریشن‌ها قابل بازی خواهد بود.

استودیوی کریستال داینمیکس (Crystal Dynamics) به‌جای در نظر گرفتن یک بخش کمپین کوتاه به همراه ماموریت‌های داستانی، روایت داستان بسته‌ی الحاقی Avengers’ Spider-Man: With Great Power را تنها به فایل‌های صوتی و کات‌سین‌ها خلاصه کرده‌است که با تکمیل چالش‌ها می‌توان به آن‌ها دست یافت. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که بسته‌های الحاقی دیگر بازی از جمله Black Panther و Hawkeye شامل ماموریت‌های داستانی اختصاصی بودند.

این موضوع اولین بار توسط فیلیپه ترین (Philippe Therien)، کارگردان بازی Marvel’s Avengers تایید شد و وی توضیح داد که چرا استودیوی کریستال داینمیکس این مسیر را برای توسعه‌ی این بسته‌ی الحاقی پیش گرفته است. وی به صورت غیر مستقیم، انحصاری بودن این بسته‌ی الحاقی برای کنسول‌های پلی استیشن را دلیل این امر قلمداد کرد و عدم دسترسی همه‌ی گیمرها، به خصوص کاربران سرویس گیم پس به این محتوا را بهانه‌ای برای عدم صرف بیشتر وقت برای آن پنداشت.

وی افزود:

ما می‌خواهیم تلاش‌هایمان را صرف محتواهایی کنیم که همه بتوانند از آن لذت ببرند. بنابراین، تصمیم گرفتیم انرژی خود را صرف بسته‌ی الحاقی Klaw Raid کنیم که همزمان در حال توسعه است.

در واقع، این یک تصمیم بسیار ساده بود. با استفاده از شخصیت Spider-Man می‌توانید تمامی محتوای بازی را تجربه کنید و سپس نوبت به بسته‌ی الحاقی‌ای می‌رسد که در همه‌ی پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود. این تصمیمی بود که از ابتدا گرفته بودیم.

با توجه به این موضوع که این بسته‌ی الحاقی شامل هیچ محتوای داستانی‌‌ای نمی‌شود، بیشتر به رویدادهای معرفی ابرقهرمان جدید شباهت خواهد داشت؛ مواردی که نظیر آن را در عناوین Rainbow Six Siege و یا League of Legends به مراتب مشاهده کرده بودیم. در واقع، این شخصیت به همراه آیتم‌های مختلف تزئینی در بازی قرار خواهد گرفت.

بازی Marvel’s Avengers در حال حاضر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *