اخبار بازی

Battlefield 2042 با هزاران نقد منفی در استیم مواجه شده است

طبق گزارش‌های جدید، ظاهراً بازی Battlefield 2042 از مشکلات مختلفی رنج می‌برد و تاکنون نقدهای منفی زیادی را از سوی کاربران استیم دریافت کرده است.

سرانجام بازی مورد انتظار Battlefield 2042 روز گذشته به صورت رسمی منتشر شد. با این حال، به نظر می‌رسد اثر مذکور با مشکلاتی مواجه است. تاکنون بیش از 14 هزار نقد منفی از این بازی در استیم ثبت شده و تنها چند هزار ارزیابی مثبت از این اثر صورت گرفته است. بسیاری از بازیکنان، وجود باگ‌های مختلف را از جمله مشکلات این بازی دانسته‌اند. همچنین اکثر انتقادات اولیه‌ به تصمیم‌گیری‌های استودیوی دایس (DICE) در مورد بازی مانند عدم وجود یک سیستم رتبه‌بندی سنتی و مشکل نشانه‌گیری در سلاح‌های Assault مربوط است.

یکی از شایع‌ترین شکایات در خصوص متخصصان (Specialist)، فهرست جدید شخصیت در Battlefield 2042 است که جایگزین ساختار طبقاتی سنتی در بازی‌های قبل شده است. طرفداران قدیمی سری Battlefield در حین تجربه‌ی این نسخه‌ی جدید اشاره‌کرده‌اند که متخصصان حالت بازی تیمی را از بین می‌برند.

با تمام این تفاسیر، انتظار می‌رود اغلب مشکلات بازی Battlefield 2042 به مرور با انتشار آپدیت‌های مختلف برطرف گردد. اخیراً نیز استودیوی دایس به‌روزرسان روز اول این بازی را منتشر کرده است. بازی مذکور در حال حاضر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس قرار دارد. نسخه‌ی PC این بازی تاکنون با 43 نقد، میانگین نمرات 73 را دریافت کرده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *