اخبار بازی

هزینه 900 میلیون دلاری نینتندو برای ساخت بازی‌های انحصاری

طبق گزارش‌های اخیر، نینتندو پس از موفقیت کنسول سوییچ مبالغ هنگفتی را صرف توسعه بازی‌های انحصاری‌اش کرده است. با واران گیم و اخبار حول هزینه ۹۰۰ میلیون دلاری نینتندو همراه باشید.

طی گزارش مالی جدید نینتندو، شانتارو فوروکاوا؛ رئیس این کمپانی ژاپنی اعلام داشته، این شرکت حدودا ۹۰۰ میلیون دلار بودجه برای توسعه بازی‌های انحصاری این کنسول در نظر گرفته است، همچنین رسانه VGC گزارش داد، این غول صنعت گیم قرار است هزینه‌ی مشابهی را در راستای خدمات آنلاین و دیگر سرویس‌های این چنینی پرداخت کند.

کنسول سوییچ طی سال‌های اخیر موفقیت چشمگیری برای نینتندو به همراه داشته است. حال در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم این کمپانی قصد دارد بودجه‌ای ۸۸۰ میلیون دلاری را صرف گسترش تیم‌های بازی‌سازی خود کند، در ضمن حدودا ۴۴۰ میلیون دلار خرج مدیوم‌های مختلف نینتندو اعم از فیلم و سریال‌های تلویزیونی خواهد شد. در این بین متوجه شدیم بیش از ۲ میلیارد دلار نیز صرف «حفظ روابط بهتر با مشتریان با محوریت اکانت‌های نینتندو» می‌شود.

این دوره مالی برای نینتندو موفقیت‌های بسیاری به همراه داشته است؛ از فروش جهانی بی‌نظیر کنسول سوییچ (حدودا ۹۳ میلیون دستگاه) تا بازی‌های انحصاری‌ منحصربه‌فردی که سالانه عرضه می‌شوند، همه و همه باعث می‌شوند تا انتظار آینده‌ای بیش از پیش درخشان برای این کمپانی داشته باشیم.

نظر شما در رابطه با هزینه ۹۰۰ میلیون دلاری نینتندو برای ساخت بازی‌های انحصاری چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *