اخبار بازی

ساخت GTA Trilogy بیش از دو سال طول کشیده است

به نظر می‌رسد که ساخت عنوان Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition ، کمتر از آنچه طرفداران انتظار داشته‌اند به طول انجامیده است. 

همانطور که انتظار می‌رفت، معرفی بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition، حسابی شوق طرفداران را برانگیخته است. از زمان معرفی این عنوان، طرفداران کنجکاوند بدانند که تفاوت کیفی این بازی‌ها نسبت به نسخه‌های قبلیشان چیست و این که چه کسانی روی این بازسازی کار می‌کردند.

با توجه به تعداد علاقه‌مندان این سری، عجیب نیست که طرفداران توانسته‌اند پاسخ برخی از این سوالات را پیدا کنند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط استودیوی راک استار (Rockstar)، بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition توسط استودیوی دیگری، با نام استودیوی گرو استریت (Grove Street) ساخته شده است. این استودیو طی ده سال گذشته نیز به اسم استودیوی وار درام (War Drum)، با شرکت راکستار در بازسازی عناوین مختلفی مثل Grand Theft Auto: Chainatown Wars برای آیفون همکاری کرده است.

پس افشای این مطلب، طرفداران صفحات اجتماعی این شرکت را زیر و رو کردند تا به صفحه لینکدین (LinkedIn) آقای توماس ویلیامز (Tomas Wiliams)، صاحب استودیوی گرو استریت، رسیدند.

آقای ویلیامز طی یکی از پست‌هایش درباره بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition، به این مطلب اشاره کرد که بازسازی این سه عنوان برای این استودیو بیش از دو سال طول کشیده است. آقای ویلیامز، در ادامه‌ی پست گفت:

خوشبختانه، شاهد رضایت خیلی از گیمر‌ها از معرفی پروژه اخیرم هستم. بازسازی این عناوین نیازمند بیش از دو سال کار بسیار سخت از طرف استودیوی من و همکارانم در استودیوی راکستار بود. اما به پاسخ خوب طرفداران می‌ارزید!

قبل از افشای این اطلاعات، طرفداران فکر می‌کردند که این بازسازی‌ها توسط تیم جدید شرکت راکستار، یعنی تیم راکستار داندی (Rockstar Dundee)، که در سال 2020 تحت مالکیت این شرکت قرار گرفت، بازسازی شده‌اند. اما حالا با مشخص شدن نقش استودیوی گرو استریت در انتشار این عنوان، این سوال بین طرفداران مطرح شده است که استودیوی راکستار داندی در حال کار روی چه پروژه‌ای است؟

برخی دیگر از طرفداران نیز، از این که استودیوی گرو استریت در حال کار روی این بازسازی است، اظهار نگرانی کردند. دلیل این نگرانی‌ها، سابقه بد این استودیو در بازسازی برخی از عناوین گذشته راکستار است. جدا از این، 2 سال زمان کمی برای بازسازی 3 عنوان مختلف است، به همین دلیل طرفداران امیدوارند که این عنوان تحت نظارت کامل استودیوی راکستار تولید شده باشد.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition، در پنجشنبه، 20 آبان 1400 (1 نوامبر 2021) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سویج منتشر خواهد شد. چندی پیش نیز شرکت راکستار، از انتشار بازی Grand Theft Auto: San Andreas VR برای Oculus Quest 2 خبر داد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *