اخبار بازی

استودیو گوریلا (Guerrilla) در حال استخدام نیروی جدید است

گزارش‌ها حاکی از آن است که استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) در حال استخدام توسعه دهندگان جدید برای نظارت روی پروژه‌هایی از سری Horizon است.

شرکت سونی هم اکنون در حال گسترش است و تلاش می‌کند که به بزرگترین برند‌های جهانی دسترسی پیدا کند. سری Horizon یکی از محبوب‌ترین فرانچایز‌های شرکت سونی محسوب می‌شود و اینطور که به نظر می‌رسد، این شرکت برای آن نقشه‌ها در سر دارد.

چندی پیش، یک فرم استخدام آلمانی در ارتباط با همین سری در فضای مجازی منتشر شد که شامل متن زیر است:

استودیوی گوریلا در نظر دارد که فرانچایز Horizon را گسترش دهد، به همین دلیل در حال گسترش در زمینه‌های مجوزگیری، بازاریابی، ارتباطات عمومی و طراحی فراچایز است.

شما به عنوان فرد استخدامی به عنوان بخشی از یک گروه تخصصی، وظیفه دارید که پروژه‌های مختلف استودیو را بازبینی کنید. کار شما بررسی پروژه‌های تیم‌های داخلی و خارجی استودیو، نقد، بررسی، اشکال‌یابی آن‌ها و ارائه دادن راه حل‌های خلاقانه برای ایجاد ارتباط بین عناوین مختلف سِری است.

اخیرا شایعات مختلفی درباره یک بازی واقعیت مجازی جدید از سری Horizon از استودیوی فایراسپرایت (Firesprite) منتشر شد. عنوان مورد انتظار این استودیو، Horizon Forbidden West با تاخیر در جمعه، بیست و نهم بهمن ماه ( 18 فوریه 2022) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *