اخبار بازی

KOTOR از مبارزات Nioh الهام گرفته است

نسخه‌ی اصلی بازی Star Wars: Knights of the Old Republic که در سال 2003 منتشر شد از سیستم مبارزات نوبتی استفاده می‌کرد. با این حال شاید بازسازی آن بازی کمی تغییرات ایجاد کند.

وظیفه‌ی سنگینی بر دوش Aspyr Media، توسعه‌دهنده بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic است. بازسازی بازی‌های کلاسیک باید بین وفادار ماندن به نسخه‌ی اصلی و ایجاد تغییرات کافی برای طرفداران مدرن تعادل ایجاد کنند. این طور که به نظر می‌رسد بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic، حداقل در زمینه‌ی مبارزات، قرار است بیشتر به دنبال راضی کردن طرفداران مدرن باشد.

در شایعه‌ای جدید که یوتیوبری به نام MrMattPlays به اشتراک گذاشته، نسخه‌ی جدید Star Wars: Knights of the Old Republic قرار است سیستم مبارزات نوبتی کلاسیک بازی را تغییر دهد. در عوض قرار است شاهد سیستم مبارزات اکشن و مدرنی باشیم. طبق این شایعه این بازی سیستم اکشن خود را با الهام از Nioh و God of War طراحی کرده است. MrMattPlays ادعا کرده که این بازی می‌تواند حالت‌های مختلفی هم داشته باشد. مثال بارز چنین سیستمی Final Fantasy 7 Remake است.

در هر صورت فاصله‌ی زیادی تا انتشار Star Wars: Knights of the Old Republic داریم. اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست، اما می‌دانیم که این بازی قرار است تنها برای پلی‌استیشن 5 و پلتفرم PC منتشر شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *